rover 200, a moze takie cos?

Data: 2009-02-25 19:17:43
Autor: B.Z.
rover 200, a moze takie cos?
Moich perypetii szukania samochodu ciag dalszy. Jade jutro obejrzec to
auto z doswiadczonym mechanikiem, i potem ew. po wstepnej diagnozie
pojdzie na warsztat pod lupe. Ale chcialbym rowniez Waszej opinii o tym
samochodzie;)
Rover 200 1.4

Jeżeli dobrze pamiętam to silnik taki sam był montowany w Polonezie. Jedyny minus był przy planowaniu głowicy związany ze śrubami - zlecana wymiana.

Pozdrawiam
B.Z.

--
http://bolivar.cal.pl

Data: 2009-02-25 19:25:22
Autor: bratPit
rover 200, a moze takie cos?

Rover 200 1.4

Jedyny minus był przy planowaniu głowicy związany ze śrubami - zlecana wymiana.

ja myślałem że śruby głowicy wymienia się zawsze gdy się robi coś z głowicą,
brat

Data: 2009-02-25 23:28:41
Autor: Andrzej Seneczko
rover 200, a moze takie cos?
B.Z. pisze:

Jedyny minus był przy planowaniu głowicy związany ze śrubami - zlecana wymiana.

w instrukcji serwisowej opisana jest tez procedura ich sprawdzania

--
Pozdrawiam Andrzej
FSO 125p 1.4 GLI 16V MPI

rover 200, a moze takie cos?