rower 26' -->28'

Data: 2012-04-11 08:06:21
Autor: PeJot
rower 26' -->28'
W dniu 2012-04-10 21:38, Marcin Jan pisze:
Witam
tak po głowie chodzi mi żaby poskładać sobie rowerek trekingowy na
kołach 28' na podstawie części z mojego obecnego MTB na kołach 26'.
/.../

Jakieś sugestie(?) wiem wiem sprzedać w całości i kupić nowy-używany na
kołach 28'. Ale patrząc na ilość rowerów na allegro to szału cenowgo nie
będzie a części szkoda za półdarmo oddawać zwłaszcza że większość choć
leciwa to z małym przebiegiem i bardzo dobrej jakości.

A dlaczego Ci tak zależy na kołach 28" ?

--
P. Jankisz
tylu idiotów" Stanisław Lem

rower 26' -->28'