rower Mexller dla dziecka

Data: 2015-09-20 21:22:07
Autor: Yogi\(n\)
rower Mexller dla dziecka
Uzytkownik "Maciek" <docktor@poczta.onet.pl> napisal w wiadomosci news:1g1x39fqrvzjr$.vjvdbv4ssbuz.dlg40tude.net...

Ogranicza mnie budzet - powiedzmy do 600 zl za sztuke.

Ktos poradzi?

Zapomnij o kupowaniu nowych w tym rozmiarze - moje panny przejezdzily po dwa sezony, a pod koniec drugiego juz sie wyraznie meczyly. Najmadrzejszy sposób, to zakup uzywanego - koniecznie po przymiarce. W tych pieniadzach kupisz bezproblemowo uzywany firmowy (giant, merida, specialized, cube itp.), z aluminiowa rama i osprzetem- nawet jesli nie z najwyzszej pólki, to przynajmniej dzialajacycm. Jesli bedzie troche porysowany, to dziecku nie bedzie robilo specjalnej róznicy, a przynajmniej pojezdzi. Kolejny rozmiar, czyli 24" kupilem nowe i trzeci sezon smigaja, a pewnie jeszcze  jeden pojezdza (mlodsza pewnie dwa).

--
Yogi(n)

rower Mexller dla dziecka