rower a narty

Data: 2013-08-08 14:21:55
Autor: cytawa
rower a narty
abn140@googlemail.com pisze:

ostatnio na nartach mialem okazje pogadac z kumplem ktory ma tzw
"instruktora". zdziwil mnie mowiac ze miesnie ktore odpowiadaja za
narty i za rower to calkiem inne partie.....

I tu i tu glownie pracuje czteroglowy. Wiec nie ma racji. Ale to duzy miesien i na rowerze bardziej mi sie grzeja dolne partie tego miesnia  a na nartach bardziej srodkowe i gorne. Wiec troche racji ma.
No i jeszcze jedna glowna roznica. Na nartach miesnie pracuja izometrycznie a na rowerze nie. To zupelnie inna praca

>i jazda na rowerze nic
nie da jesli chodzi o sile na deskach.....

Tym sie nie przejmuj. Daje i to duzo. Zdecydowanie wiecej niz nicnierobienie. Jakos wszyscy (znajomi) ci co nie jezdza na rowerze maja slabsze ode mnie nogi.

Jan Cytawa

rower a narty