rower dla 4 latka, jak jest różnica

Data: 2012-03-05 23:04:28
Autor: Marcin Jan
rower dla 4 latka, jak jest różnica
W dniu 2012-03-04 17:50, Marcin Jan pisze:
witam
Szukam roweru dla mojego małego kolarza i proszę powiedzie czym tak
naprawdę się różnią te rowery:
1. http://tnij.org/allegroscott
2. http://tnij.org/mbikefiber

Jak czytam specyfikacjÄ™ to jest bardzo podobna,nawet rama ma podobny
profil. Czyżby różnica (również w cenie) wynikała tylko z firmowego
osprzętu w Scott'cie? Bo tak się zastanawiam czy lepiej wziąć tą używkę
- aukcja pewnie skończy się na 400-450 pln czy nówkę za tą samą kasę?
Pozdrawiam
Marcin Jan

dzięki za odzew. Dla też ważne kryterium to waga, ale widzę że średnio za tą kasę to 10 kg musi być. Muszę przyjrzeć się bliżej tym korbą.
pozdrawiam
marcin

Data: 2012-03-05 23:38:01
Autor: arturb
On 2012-03-05 23:04, Marcin Jan wrote:

dzięki za odzew. Dla też ważne kryterium to waga, ale widzę że średnio
za tą kasę to 10 kg musi być. Muszę przyjrzeć się bliżej tym korbą.

Zapomniałem o jednym, stateczną decyzję u mnei podejmuje przedszkolak ;-)
W końcu to on na tym jeździ i ma być zadowolony z własnego wyboru.
A dla niego np najważniejszy był _kolor_ zielony, ważniejszy niż koszyk
na kierownicy, równie ważne z czasem okazały się fanty jak licznik,
trąbka czy światła :-)

rower dla 4 latka, jak jest różnica