rower dla dziecka 20''

Data: 2012-09-17 10:57:55
Autor: ciapecki
rower dla dziecka 20''
Szukam rowerka 20'' dla dziecka.
Chcialbym zeby mial szybkozamykacze na obu kolach i najlepiej bez amortyzatora.

Czy orientuje sie ktos jaka ze znanych firm ma cos takiego w ofercie?

Data: 2012-09-17 13:27:50
Autor: Dominik Mirowski
rower dla dziecka 20''
W dniu poniedziałek, 17 września 2012 19:57:55 UTC+2 użytkownik ciapecki napisał:
Szukam rowerka 20'' dla dziecka.
Chcialbym zeby mial szybkozamykacze na obu kolach i najlepiej bez amortyzatora.

Jak wybieraliśmy 24", to wybór padł dwa razy na Author MIRAGE i wszyscy byli zadowoleni :).
http://www.velo.pl/rowery/?id=759

Więc dla 20" zaryzykował bym Author COSMIC
http://www.velo.pl/rowery/?id=763

--
Dominik

Data: 2012-09-17 15:10:14
Autor: ciapecki
rower dla dziecka 20''
On Monday, September 17, 2012 10:27:50 PM UTC+2, Dominik Mirowski wrote:
> [...]

http://www.velo.pl/rowery/?id=759

Więc dla 20" zaryzykował bym Author COSMIC

calkiem przyjemny ten Author, tylko brakuje mi szybkozamykacza, jak nic nie znajde z szybkozamykaczem ciekawego to sie tym Authorem pewnie zainteresuje. Dzieki.

rower dla dziecka 20''