rower dla dziewczyny,teraz czy czekać na jakieś promo ?

Data: 2011-01-12 05:05:08
Autor: Krzysie.b
rower dla dziewczyny,teraz czy czekać na jakieś promo ?
Witam. koleżanka chce kupić rowerek,proste MTB do 1700zł.
70% miasto 30% las
Pytanie to czy kupować teraz czy czekać na jekieś promocje np. Skiteam
czy tam inne sklepy. No i odwieczne pytanie,który rower jej doradzić,
wypadłem z tematu jakieś 3 lata temu.
Myślę,że chyba lepiej starszy model,ale z lepszym osprzętem,raczej na
v-kach
 niż na tarczach,chyba ,że się mylę.
Jakieś propozycje ? będą mile widziane :)

pozdrufka.Krzysiek.B

Data: 2011-01-12 06:51:06
Autor: tadek
On 12 Sty, 14:05, "Krzysie.b" <krisbiel...@poczta.onet.pl> wrote:
[...]

przy takich proporcjach rozważ treking

Data: 2011-01-13 22:36:41
Autor: 666
rower dla dziewczyny, teraz czy czekać na jakieś promo ?
Promocje to już były lub są przebrane, zaraz wiosna i będzie drożej.
Giant ma ciekawą ofertę w damskiej geometrii, do SkiTeamu na wycieczkę też można wpaść (generalnie to drogi sklep).
Wbrew innym poradom na las nie kupujcie trekinga, ja na swoich oryginalnych kołach 28'' zawsze zostawałem na leśnym piachu i patykach z tyłu za dziewczyną na dość szerokich 26'' oponach.
Zresztą widzę po znajomych ze wspólnej piwnicy, nie wiedzieć czemu (niscy bardzo są) zainwestowali w dwa Cypressy i prawie na nich nie jeżdżą "bo zawsze coś przeszkadza", a my na szerokich oponach dajemy niemal cały rok.

Data: 2011-01-14 08:39:53
Autor: Bartłomiej Zieliński
Użytkownik  666 napisał:
Wbrew innym poradom na las nie kupujcie trekinga, ja na swoich oryginalnych
kołach 28'' zawsze zostawałem na leśnym piachu i patykach z tyłu za
dziewczyną na dość szerokich 26'' oponach.

IMO nie jest to (wyłącznie) kwestia trekinga, tylko rodzaju dróg leśnych i zastosowanych opon. ;-)

Data: 2011-01-14 09:31:22
Autor: Sebastian
W dniu 2011-01-14 08:39, Bartłomiej Zieliński pisze:
Użytkownik 666 napisał:
[...]

Oraz świadomości możliwości redukcji :)

s.

Data: 2011-01-14 04:06:27
Autor: Krzysie.b
rower dla dziewczyny, teraz czy czekać na jakieś promo ?
On 14 Sty, 09:31, Sebastian <sebastianwroblew...@poczta.onet.pl>
wrote:

> IMO nie jest to (wyłącznie) kwestia trekinga, tylko rodzaju dróg leśnych
> i zastosowanych opon. ;-)

Oraz świadomości możliwości redukcji :)

s.

Nie  ona niechce trekinga, MTB i ma być nowy,i oczywiście ładny he he
IMo wydaje mi się,że treking jest mniej uniwersalny,wsadzenie go do
samochodu to już bylaby walka,a
dwóch to już niemozliwe,a tak mnie 2 rowery wchodzą do środka ,jak
zdejme przednie koło,a jeden wchodzi cały,
 Zazwyczaj cięższy,jak dziewczyna sama ma dzwigać to wiadomo co woli

Spodziewałem się jednak, paru propozycji konkretnych rowerów :) ale i
tak dzięki.

pozdrufka.Krzysiek.b

Data: 2011-01-14 14:09:34
Autor: Wojtek Sobociński
[...]

Sorki, że tak późno ale proszę:
http://www.tinyurl.pl?UVtKsXIR
Przykładowo wybrałem niebieski...

--
Wojtek Sobociński
Full szosa 2 sztywniaki

Data: 2011-01-19 09:02:29
Autor: ąćęłńóśźż
rower dla dziewczyny, teraz czy czekać na jakieś promo ?
Wiesz my tutaj na odcieniach różowego koloru nie bardzo się znamy ;-))

-- -- -

Spodziewałem się jednak, paru propozycji konkretnych rowerów

Data: 2011-01-12 07:17:20
Autor: mihau
On Jan 12, 2:05 pm, "Krzysie.b" <krisbiel...@poczta.onet.pl> wrote:

Jakieś propozycje ? będą mile widziane :)

Allegro?
Rowerki MTB z lat '90, na świetnych ramach Cro-Mo, chodzą po
200-400zł. Dołóż kolejne 300-400zł na dodatkowe części, wymień
cantilevery na Vbrake, załóż wygodne siodełko, nasmaruj, nareguluj i
będzie szczęśliwa. Pozostałe pieniądze może przeznaczyć na komplet
sakw i bagażniki :)

Odradzam tylko jeśli ma nim jeździć po mieście i codziennie nosić po
schodach do domu. Wtedy się czuje różnicę między ramą stalową a alu.

PS: I tak jak kolega tadek zasugerował, rozważ rower na kołach 28".
Jesli dziewczyna nie ma sportowego zacięcia i jeździ głównie po
asfalcie, to powinno być dla niej wygodniejsze.

--
mihau

Data: 2011-01-12 17:13:26
Autor: Wojtas
W dniu 2011-01-12 14:05, Krzysie.b pisze:

[...]

Używka z Allegro. Za tę cenę można już kupić coś fajnego.

--
Tęskno i nudno jest na tym naszym świecie, proszę państwa.

Data: 2011-01-12 17:53:09
Autor: Krzyś Cierpiętnik
Krzysie.b wrote:

Witam. koleżanka chce kupić rowerek,proste MTB do 1700zł.
70% miasto 30% las

A może by tak coś bliżej
http://allegro.pl/miejski-scigacz-bocas-city-x-shimano-nexus-8-i1391561594.html
?

Marka chyba jakaś marketowa, ale i tak prawie pełen lans ;)

--
Krzyś

Data: 2011-01-12 18:42:21
Autor: AL
Krzysie.b pisze:
[...]

w tej cenie kupi w miare porzadnego trekkinga - w osprzecie alivio lub i wyzszym, kwestia tylko czy kolezanka lubi takie rowery na 28" - nie kazdemu przypasowuja.

moge polecic ten sklep - dzial wyprzedaz (sam tak kupowalem 2 lata wstecz dla siebie i zony)
http://www.nartyrowery.pl/katalog/pokaz/77,79,2796/gorskie_hardtail

--
pozdr
Adam (AL)

Data: 2011-01-19 16:35:56
Autor: 666
rower dla dziewczyny, teraz czy czekać na jakieś porno?
No zobacz jak to z kobitami nigdy nie wiadomo:

 www.rp.pl/artykul/596730_Duze-kola-dla-Wloszczowskiej.html

-- -- -

Data: 2011-01-20 12:37:34
Autor: Tomek
W dniu 2011-01-19 17:35,  666 pisze:
No zobacz jak to z kobitami nigdy nie wiadomo:

  www.rp.pl/artykul/596730_Duze-kola-dla-Wloszczowskiej.html

Cytat:" Majka jest już tak wytrenowana, że niewiele da się poprawić, stąd pomysły, by próbować nowinek technicznych, takich jak ceramiczne łożyska, piastry w kołach czy rolki w przerzutkach - powiedział Piątek."

ROTFL.

Data: 2011-01-13 07:52:33
Autor: Sebastian
[spam] rower dla dziewczyny,teraz czy czekać na jakieś promo ?
[...]

Polecam:

http://allegro.pl/show_item.php?item=1411296159

cena nie jest ostateczna.

Pozdrowienia,
Sebastian.

rower dla dziewczyny,teraz czy czekać na jakieś promo ?