rower dla kobiety

Data: 2010-06-24 13:34:12
Autor: sztywna16@gmail.com
rower dla kobiety
Jak w temacie mam pytanko co sądzicie o rowerze dla kobiety - jazda
rekreacyjnie po lesie, górach i czasmi ale rzadko maratony MTB ( może
kiedyś częściej ). Wzrost 170cm, waga ok 65kg. Chcę przeznaczyć na
rower 2000zł, myślałam o CUBE ACCESS WLS COMP , a może jakieś inne
propozycje.
Dziękuje i pozdrawiam Sztywna

Data: 2010-06-24 22:43:44
Autor: Bartosz
rower dla kobiety

Użytkownik <sztywna16@gmail.com> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:574184b0-782a-40b1-9c53-29991ee2c528@z10g2000yqb.googlegroups.com...
[...]

Obecnie Kross robi rower MTB dla kobiet - seria Level A3

http://www.kross.pl/rower/31-Level_A3.html

W tej cenie opłaca się i to bardzo, szczególnie, że można utargować rabaty...

rower dla kobiety