rower do maratonow mtb.

Data: 2009-12-04 18:08:56
Autor: Wooyek
rower do maratonow mtb.
 Spodobal mi sie Specialized Pitch Comp, ktory jest calkiem
atrakcyjnie przeceniany pod koniec br. Ale mam watpliwosci do grupy
SRAM (wychowalem sie na Shimano LX-XT), moze niepotrzebnie. Mozliwe
tez, ze pelna amortyzacja to zbyt duzo jak na planowane zastosowania.

Pelna amortyzacja jak najbardziej, ale rower enduro juz niekoniecznie. Mam Pitcha i jest to prawdpodobnie jeden z najlepszych rowerów enduro, ale na maraton raczej bym go nie zabral, chyba ze typowo górski i na najkrótszym dystansie. Nie ma za grosz scigania w genach ;)

Rowery dla Ciebie to:
- Specialized FSR XC
- Giant Trance X

Wedlug mnie, i wedlug wielu branzowych testów (poszukaj np. na BikeRadar, Mountain Bike Action, Bike Magazine), to sa dwa najlepsze rowery w tej klasie. Nie tylko pozwola Ci na maratonie dac z siebie wszystko, ale tez dadza duzo frajdy i beda idealna baza pod rozbudowe.

Data: 2009-12-04 18:10:41
Autor: Wooyek
rower do maratonow mtb.
Rowery dla Ciebie to: