rower i lustrzanka

Data: 2012-07-04 00:26:15
Autor: JaromirD
rower i lustrzanka
kamtzu wrote:

Witam.
Zbliza sie kolejna dwutygodniowa wyprawa rowerowa i znowu mam dylemat jak
transportowac lustrzanke. Do tej pory jezdzilem z nastepujacym
wyposazeniem: -z tylu 2 sakwy Crosso Expert + namiot na srodku bagaznika,
-torba-mapnik Author na kierownicy na podreczne rzeczy,
-pod rama 2x1,5l wody.
Lustrzanka w sakwie w swoim wlasnym pokrowcu. Niestety wyjmowanie jest
dosyc upierdliwe. Macie jakieĹ› patenty?

1) Plecak odpada - nie ma opcji zebym caly dzien wozil cos na plecach przy
temp 30 stopni (Bulgaria).
2) Bardzo wygodny dostep zapewnia przewozenie w torbie na kierownicy ale
aparat jest do niej troche za ciezki no i narazony na bardzo duze
wstrzasy. Moze macie jakas sprawdzona, sztywna i gleboka torbe na
kierownice? 3) Moze cos takiego?
http://www.author.pl/uploads/PartPhoto/Torba_z_bagaz_A-
LitePack_6_15-000085N.jpg

Odpowiem jeszcze raz, nie kaĹĽdy rowerzysta zaglÄ…da na pl.rec.foto.cyfrowa.

Mam Lowepro Off Trail 1. Wchodzi do niego d90 + 18-105. Z boku jakiś mały obiektyw albo wręcz nic - wedy biorę tylko środkową część. Żeby zwiększyć bezpieczeństwo i pewność, że pas biodrowy nie odepnie mi się podczas jazdy, do dwóch pętelek, które są po obu bokach z tyłu przypiąłem pas zakładany na ramię - tak jak jest to w Off Trail 2 http://pic.pimg.tw/design1978/4a58c0c4d4d26.jpg
W rezultacie mam szybki dostęp do aparatu i plecy mogą oddychać.

Data: 2012-07-04 07:43:31
Autor: Robert Ostrowski
rower i lustrzanka
Ja także używam nerki. Szybki dostęp, wygodne i plecy zawsze suche. Na
dłuższych przelotach nerkę można położyć na bagażniku. Ja używam nerki Ortlieba

https://lh3.googleusercontent.com/-zy8ud-6BcJA/RxDYWcX1pgI/AAAAAAAADWI/n6DcD-MryiA/s640/P1014038.JPG

Data: 2012-07-04 18:09:58
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
rower i lustrzanka
Robert Ostrowski, Wed, 4 Jul 2012 07:43:31 +0000 (UTC), pl.rec.rowery:
[...]

Tyle, że trudno się w niej mie¶ci camelbag...

--
Pozdrowienia,
Marek 'marcus075' Karweta                | Dwa kieliszki wystarcz±.

Data: 2012-07-04 17:24:10
Autor: Robert Ostrowski
rower i lustrzanka
Marek 'marcus075' Karweta <m.karweta-nie-trawi-spamu@gmail.com> napisał(a):
Robert Ostrowski, Wed, 4 Jul 2012 07:43:31 +0000 (UTC), pl.rec.rowery: > Ja także używam nerki. Szybki dostęp, wygodne i plecy zawsze suche. Na
> dłuższych przelotach nerkę można położyć na bagażniku. Ja używam nerki Ortlie
ba
MryiA/s640/P1014038.JPG

Tyle, że trudno się w niej mie¶ci camelbag...

A po co mi camelbag na wyprawie... Mam bidon... i to nie jeden. Wystarczy.

Data: 2012-07-05 07:55:06
Autor: bans
rower i lustrzanka

Tyle, że trudno się w niej mie¶ci camelbag...

Chciałem napisać, że zaraz się dowiesz, że nie powiniene¶ używać camelbaka (tak na marginesie - "k", a nie "g"), bo najlepszym rozwi±zaniem jest wiadro zawieszone na kierownicy...

Ale nie, jednak bidon :)))

--
bans

Data: 2012-07-04 21:31:46
Autor: kamtzu
rower i lustrzanka
Użytkownik "Robert Ostrowski"  napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:jt0s72$g2c$1@inews.gazeta.pl...
Ja także używam nerki. Szybki dostęp, wygodne i plecy zawsze suche. Na
dłuższych przelotach nerkę można położyć na bagażniku. Ja używam nerki Ortlieba

Dzieki ale mocowanie do ciala jakos mnie nie przekonuje. Nie majta to sie podczas jazdy? Nie poci sie skora przy styku z torba?

Data: 2012-07-04 20:10:23
Autor: Robert Ostrowski
rower i lustrzanka
kamtzu <o@tlen.pl> napisał(a):
> [...]

Dzieki ale mocowanie do ciala jakos mnie nie przekonuje. Nie majta to sie podczas jazdy? Nie poci sie skora przy styku z torba?

Odpowiem na obydwa pytania... NIE
Tylko podczas wsiadania i zsiadania występuj± niewielkie trudno¶ci. Po prostu
nerka zawsze lekko zahacza o siodełko ale może dlatego, ża jestem niewielkiego
bo 171 cm wzrostu.

--

rower i lustrzanka