rower i lustrzanka

Data: 2012-07-04 13:26:34
Autor: qed
rower i lustrzanka
W dniu 04.07.2012 00:04, kamtzu pisze:
Witam.
ciach!

Ja mam mam FastRidera, podobnego do tego:
http://www.erowery.pl/p/7692/torba-na-kierownice-fastrider-aquadus-handlebar-bag-moc222-254mm-szyfr-wodoodporna

i nie ma problemów; jest sztywna, wodoodporna i wytrzymała, do środka zazwyczaj dorzucam kurtkę.
Złego słowa nie mogę powiedzieć.

QED

Data: 2012-07-04 21:52:19
Autor: kamtzu
rower i lustrzanka
Użytkownik "qed"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:jt199a$fdo$1@node1.news.atman.pl...
Ja mam mam FastRidera, podobnego do tego:
http://www.erowery.pl/p/7692/torba-na-kierownice-fastrider-aquadus-handlebar-bag-moc222-254mm-szyfr-wodoodporna

wkladasz tam lustrzanke luzem czy jakos zabezpieczasz? mozesz podac jej glebokosc w srodku?

Data: 2012-07-04 22:52:20
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
rower i lustrzanka
kamtzu, Wed, 4 Jul 2012 21:52:19 +0200, pl.rec.rowery:
[...]

Poważnie odradzam tę torbę. Miałem ja, miał mój znajomy... Jest to, mówiąc
krótko, marna kopia Ortlieba. Chcesz porządną torbę - kup Ortlieba. Radzę
od serca, bo poprzysiągłem, że każdemu, kto będzie chciał kupić tę torbę,
będę odradzał...

--
Pozdrowienia,

Data: 2012-07-04 23:11:34
Autor: kamtzu
rower i lustrzanka
Użytkownik "Marek 'marcus075' Karweta"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:9r0q5s2xe9uh.dlg@pedaluje.ile.moze...
[...]

Ok tylko jak wspominalem Ortlieb jakos nie przypadl mi do gustu. Ciezko sie go otwieralo (pewnie zamontowany duzo latwiej niz na ladzie sklepowej) no i te scianki jakies szmaciane praktycznie bez zadnych usztywnien (duuuzo lepiej wypadal wspomniany wyzej Topeak).

Data: 2012-07-04 23:22:26
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
rower i lustrzanka
kamtzu, Wed, 4 Jul 2012 23:11:34 +0200, pl.rec.rowery:
[...]

Fastrider jest _dokładnie_ taki sam i zamyka się go, w mojej ocenie,
jeszcze gorzej niż Ortlieba (macałem, próbowałem). Fakt, zamykanie nie jest
mocną stroną Ortlieba, ale torba jako całość jest super (plus: można do
niej kupić "wykładki foto" i pogrubić ścianki), a Fastrider jako całość ma
same minusy.
Zresztą - jak chcesz spróbować to jeden leży u mnie w szafie. Mogę Ci za
50zł sprzedać.

--
Pozdrowienia,

Data: 2012-07-05 07:59:48
Autor: qed
rower i lustrzanka

[...]

Hmm Mój FastRider nie ma szmacianych ścianek, a otwiera się na dwa zatrzaski; co trudnego w ich otwarciu/zamknięciu?

Serio zastanawiam się nad odkupieniem za 50 pln go od Ciebie, jeśli to ten sam model.

Ortlieb jest klasą samą w sobie, ale jak go oglądałem ostatnio, to był pierońsko drogi :/

QED

Data: 2012-07-05 07:55:08
Autor: qed
rower i lustrzanka
W dniu 04.07.2012 23:11, kamtzu pisze:

[...]

Hmm FastRider nie jest szmaciany, zdecydowanie jest to tworzywo i - jak już pisałem, sztywne. na tyle sztywne, że aż nieprzyjemne i dlatego aparat wkładam np. z kurtką/ami (najczęściej biorę ją na dłuższy wyjazdy, z rodziną).
Miałem wątpliwości co do mocowania, bo chociaż uchwyt na kierownicy jest pancerny, to połączenie z nim jest "szyfrowane" - wsuwa się część wystającą z torby i przestawia 3-cyfrowy kod na plastikowych kółkach.
Mimo moich obaw nigdy mi się to nie rozleciało, ale, raz na kwartał sprawdzam czy śrubki mocujące uchwyt na tobie, są dobrze dokręcone - lubią się poluzować.

Co do otwierania; 5-latek lewą ręką daje radę, więc nie wiem, w czym problem; nie ma tam zamka, tylko dwa zwykłe zatrzaski na wygodnych paseczkach.

Jeśli Marek ma to samo do opchnięcia za 50 pln, brałbym w ciemno, zresztą, napiszę do niego, bo żona czegoś podobnego szuka.

QED

Data: 2012-07-05 15:36:55
Autor: Paweł Pontek
rower i lustrzanka
W dniu 2012-07-04 23:11, kamtzu pisze:

Ok tylko jak wspominalem Ortlieb jakos nie przypadl mi do gustu. Ciezko
sie go otwieralo

To jest moim zdaniem istotna (nieliczna) wada tej torby.

Wg mnie zatrzaski są w złym miejscu, brakuje dłuższych pasków ułatwiających pociągnięcie oraz są zwyczajnie za ciasne.

Efekt jest taki, że u mnie po dosłownie kilku dniach wyjazdowych zatrzask się wyrwał. Na szczęście firma stanęła na wysokości zadania i w sklepie wymieniono mi od reki torbę na nową. Nowa jest niestety nie lepsza po tym względem ...

PABLO

rower i lustrzanka