rower i lustrzanka

Data: 2012-07-04 20:14:38
Autor: Marcin Hyła
rower i lustrzanka
On 2012-07-04 00:04, kamtzu wrote:

Lustrzanka w sakwie w swoim wlasnym pokrowcu. Niestety wyjmowanie jest
dosyc upierdliwe. Macie jakieś patenty?

W zeszłym stuleciu woziłem lustrzankę (analogową) w torbie na kierownicy i dawało radę (stary Deuter). Teraz mam ortlieba i niestety za dużo szpeja tam jeździ, na kierownicy wożę w nim kompakta i milion innych pierdułek.

Na lustrzankę idealna jest _przednia_ prawa sakwa (u mnie ortlieb frontroller, ale zwijane crosso pewnie da radę, chodzi o łatwość otwierania). Jestem praworęczny dlatego prawa.

W czasie jazdy _w_zasadzie_ da się wyjąć aparat, ale nie radzę :-) Nie chodzi tylko o równowagę, ale bałbym się że się jakiś zatrzask rollera akurat zablokuje między szprychą a bagaznikiem. W każdym razie na postoju wyjmujesz i pstrykasz w trymiga.

marcin ha
--
Miasta dla rowerów http://www.miastadlarowerow.pl

Data: 2012-07-04 20:26:14
Autor: Titus Atomicus
rower i lustrzanka
In article <jt216l$sth$1@inews.gazeta.pl>,
 Marcin Hyła <cinek@rowery.org.pl.niespammuj.pi> wrote:

[...]

Ale torba pod kierownica jest o wiele wygodniejsza.
Ja na przyklad dzieki temu swoje najlepsze zdjecie rowerowe zrobilem nie schodzac w roweru.
:-)

--
TA

Data: 2012-07-04 20:33:19
Autor: Marcin Hyła
rower i lustrzanka
On 2012-07-04 20:26, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world wrote:

[...]

Dlatego wożę tam kompakta.

Poza tym umówmy się - lustrzanka to obiektywy, cuda wianki, z jednym obiektywem wejdzie, z drugim już niekoniecznie, czasem i tak do zdjęcia musisz zmienić obiektyw itp. więc jednak sakwa, a poza tym trzeba wozić inny pilny szpej: portfel, telefon, baterie, gaz na psy, gaz na komary i gzy (jezu jak mi się ten ostatni przydał na Słowacji parę dni temu, myślałem że mnie bydlaki bzyczące zagryzą) itp. itd.

W mieście jak mam robić akcję foto to lustrzankę i kompakta w ogóle wrzucam luzem do kosza z przodu (albo jeżdżę z lustrzanką na szyi), ale to inna historia, niekoniecznie do powtórzenia w trasie, no i pozostaje problem koszyka który jak wiadomo pasi w miejskich rowerach, a na trasie to taxobie :-)

Poza tym co kto lubi. Pytanie brzmiało: czy mamy patenty. Ty masz swój, ja mam swój, inni mają swój, pytający wyjdzie mądrzejszy o większy wybór.

marcin ha
--
Miasta dla rowerów http://www.miastadlarowerow.pl

Data: 2012-07-04 21:01:03
Autor: Titus Atomicus
rower i lustrzanka
In article <jt229f$gac$1@inews.gazeta.pl>,

On 2012-07-04 20:26, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world wrote:

> [...]

Poza tym umówmy się - lustrzanka to obiektywy, cuda wianki, z jednym obiektywem wejdzie, z drugim już niekoniecznie, czasem i tak do zdjęcia musisz zmienić obiektyw itp.

Ale ja wlasnie woze lutrzanke z kilkoma obiektywami.
A torba pod kierownica znakomicie ulatwia wymiane obiektywow...

a poza tym trzeba wozić inny pilny szpej: portfel, telefon, baterie,

No, to tez woze w tej sakwie pod kierownica...

gaz na psy, gaz na komary i gzy (jezu jak mi się ten ostatni przydał na Słowacji parę dni temu, myślałem że mnie bydlaki bzyczące zagryzą) itp. itd.

A tych rzeczy ni uzywam...

--
TA

Data: 2012-07-04 21:13:14
Autor: Marcin Hyła
rower i lustrzanka
On 2012-07-04 21:01, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world wrote:
[...]

A słonia w karafce też wozisz w torbie pod kierownicą? :-)

marcin ha
--
Miasta dla rowerów http://www.miastadlarowerow.pl

Data: 2012-07-04 21:19:22
Autor: Titus Atomicus
rower i lustrzanka
In article <jt24k8$kk8$1@inews.gazeta.pl>,

On 2012-07-04 21:01, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world wrote:

> Ale ja wlasnie woze lutrzanke z kilkoma obiektywami.
> A torba pod kierownica znakomicie ulatwia wymiane obiektywow...

A słonia w karafce też wozisz w torbie pod kierownicą? :-)

Nie, slonia nie.
Wioze za to jeszcze kilka drobiazgow, ale wstydze sie o nich mowic...
--
TA

Data: 2012-07-04 21:55:18
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
rower i lustrzanka
Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world, Wed, 04 Jul 2012 21:19:22 +0200,
pl.rec.rowery:
Wioze za to jeszcze kilka drobiazgow, ale wstydze sie o nich mowic...

Deskę do krojenia. 5cm. Lite drewno dębowe.

--
Pozdrowienia,

Data: 2012-07-05 23:08:12
Autor: Kapsel
rower i lustrzanka
Wed, 4 Jul 2012 21:55:18 +0200, Marek 'marcus075' Karweta napisał(a):

Wioze za to jeszcze kilka drobiazgow, ale wstydze sie o nich mowic...

Deskę do krojenia. 5cm. Lite drewno dębowe.

Lepiej sprawdzi się wałek do ciasta ;P

--
Kapsel
  http://kapselek.net

Data: 2012-07-05 23:18:23
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
rower i lustrzanka
Kapsel, Thu, 5 Jul 2012 23:08:12 +0200, pl.rec.rowery:
[...]

Zależy, co zamierzasz z nim robić. Dla początkujących może też nadać się
sztyca...

--
Pozdrowienia,

Data: 2012-07-04 21:54:26
Autor: kamtzu
rower i lustrzanka
Użytkownik "Marcin Hyła"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:jt216l$sth$1@inews.gazeta.pl...
Na lustrzankę idealna jest _przednia_ prawa sakwa (u mnie ortlieb

dzieki ale nie uzywam przednich sakw

Data: 2012-07-04 22:05:07
Autor: Marcin Hyła
rower i lustrzanka
On 2012-07-04 21:54, kamtzu wrote:
Użytkownik "Marcin Hyła"  napisał w wiadomości grup
Na lustrzankę idealna jest _przednia_ prawa sakwa (u mnie ortlieb

dzieki ale nie uzywam przednich sakw

Ale _pytałeś_ o nie.

Nawet nie zaprzeczaj ;-)

marcin ha