rower i lustrzanka

Data: 2012-07-04 23:16:41
Autor: kamtzu
rower i lustrzanka
Użytkownik "kamtzu"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:jsvq97$v8d$1@usenet.news.interia.pl...
Lustrzanka w sakwie w swoim wlasnym pokrowcu. Niestety wyjmowanie jest dosyc upierdliwe. Macie jakieś patenty?

macal ktos torbe Author A-H740N http://www.sklep.rower24h.pl/product_info.php?products_id=2183 ?

Data: 2012-07-04 23:45:51
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
rower i lustrzanka
kamtzu, Wed, 4 Jul 2012 23:16:41 +0200, pl.rec.rowery:
[...]

<http://www.sklep.rower24h.pl/product_info.php?cPath=30_40_334&products_id=2185>
- taką miałem i sprawdzała się wybornie. Niestety - w czasie zjazdu z
Magurki Wilkowickiej zaliczyłem OTB, którego ofiarą padła też torba...
Polecam serdecznie, mimo że _nie_ jest wodoodporna.

--
Pozdrowienia,

Data: 2012-07-05 22:39:11
Autor: kamtzu
rower i lustrzanka
Użytkownik "Marek 'marcus075' Karweta"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:p9njx6o0ozn1$.dlg@pedaluje.ile.moze...
[...]

Czy boki i dno tworza sztywna calosc? Bo aktualnie mam Author A-H721N i nadaje sie do przewozenia tylko lekkich rzeczy - jest z materialu i po zaladowaniu dno opada pod katem.

Data: 2012-07-05 23:18:46
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
rower i lustrzanka
kamtzu, Thu, 5 Jul 2012 22:39:11 +0200, pl.rec.rowery:

Nie.
Przynajmniej w moim, starszym, modelu.

--
Pozdrowienia,