rower i mięśnie nóg

Data: 2010-05-21 21:50:27
Autor: xyz
rower i mięśnie nóg
Zauważyłem taką dziwną sprawę, od paru lat, jak zacząłem jeździć intensywnie na rowerze różne zwykłe cywilne spodnie,  których  używam na codzień do chodzenia (bez jazdy rowerem) zaczęły mi się bardzo szybko przecierać w kroku.
Sztruksy i np spodnie wełniane załatwić w ten sposób mogę w niecałe 2 miesiace. Czy może to mieć zwiazek z wyćwiczeniem partii mięśni i ich zgrubieniem w tym miejscu?

Data: 2010-05-21 14:01:28
Autor: tadek
rower i mięśnie nóg
On 21 Maj, 21:50, "xyz" <nn...@t.eu> wrote:
[...]

a może coś innego Ci "urosło" i powoduje kłopoty w kroku?

Data: 2010-05-22 23:35:46
Autor: Szuwarek
rower i mięśnie nóg
On 21 Maj, 23:01, tadek <tadekl...@poczta.onet.pl> wrote:
> [...]

> zgrubieniem w tym miejscu?

a może coś innego Ci "urosło" i powoduje kłopoty w kroku?

prostata?

--
Pozdrv!
Andrzej

Data: 2010-05-21 21:32:09
Autor: M_X
rower i mięśnie nóg
 Nic w tym dziwnego nie ma, podczas jadazdy na rowerze caly czas spodnie "pracują" ocierając o siodełko. Delikatny materiał (np.wspomniany sztruks) długo nie pociągnie. Moje rowerowe spodnie (Endura Singletrack - BTW polecam)
http://www.endura.co.uk/Product.aspx?dept_id=110&prod_id=101
po roku dojeżdżania do pracy nie wykazują oznak przecierania, po prostu materiał w spodniach typowo rowerowych jest odporniejszy.

 POZDRAV
                  M_X

Data: 2010-05-22 00:39:16
Autor: mt
rower i mięśnie nóg
M_X pisze:
[...]

Hmm, ale doczytałeś w wątku, na który odpowiadasz, że pytającemu chodzi o "różne zwykłe cywilne spodnie, których używam na codzień do chodzenia (bez jazdy rowerem)" ? :)

--
marcin

Data: 2010-05-21 22:55:14
Autor: Saurus
rower i mięśnie nóg
Ja zauważyłem że wiele krojów spodni nie jest dopasowanych pod rowerzystów. Rozmiar w pasie taki, że musiałbym pasek nosić a nogawka nie daje się  swobodnie wciągnąć na udo nie mówiąc już o zginaniu w kolanie i siedzeniu. A aż tak przypakowanych nóg znowu nie mam więc chyba spodnie kroi się na ludzi z zanikiem mięśni :)

Data: 2010-05-22 15:10:11
Autor: Bartłomiej Zieliński
rower i mięśnie nóg
Użytkownik Norbert napisał:
Chyba mam identyczny problem, w udach cholernie ciasne, trudno siadac, w
pasie luz...

To podobnie jak i ja.
Albo spodnie nie wchodzą na uda, albo są za luźne w pasie. Choć czasami udaje się dobrać takie, które pasują prawie idealnie.

Data: 2010-05-22 06:45:06
Autor: Dariusz K. Ładziak
rower i mięśnie nóg
Użytkownik xyz napisał:
[...]

Poniekąd. Mięśnie nie wyłażą na ogół w kroku tak żeby spodnie przecierać - ale jak się wyhodowało tam trochę sadła (a jest to miejsce z którego sadełka trudno się pozbyć) to mięśnie mogą je wypchnąć i dawać taki efekt. Osobiście kiedyś wręcz się nad małą liposukcją zastanawiałem jak sobie koszty portek podliczyłem...

Taniej wyszło powszywać skóry w tweedy i zmienić materiał miastowych portek.

--
Darek

Data: 2010-06-11 23:53:39
Autor: Ryszard Mikke
rower i mięśnie nóg
Dariusz K. Ładziak <dariusz.ladziak@neostrada.pl> napisał(a):
U=BFytkownik xyz napisa=B3:
> Zauwa=BFy=B3em tak=B1 dziwn=B1 spraw=EA, od paru lat, jak zacz=B1=B3em =
je=BCdzi=E6
> intensywnie na rowerze r=F3=BFne zwyk=B3e cywilne spodnie, kt=F3rych u=BF=
ywam na
> codzie=F1 do chodzenia (bez jazdy rowerem) zacz=EA=B3y mi si=EA bardzo =
szybko
> przeciera=E6 w kroku.
> Sztruksy i np spodnie we=B3niane za=B3atwi=E6 w ten spos=F3b mog=EA w n=
ieca=B3e 2
> miesiace. Czy mo=BFe to mie=E6 zwiazek z wy=E6wiczeniem partii mi=EA=B6=
> [...]

Poniek=B1d. Mi=EA=B6nie nie wy=B3a=BF=B1 na og=F3=B3 w kroku tak =BFeby s=
podnie przeciera=E6=20
- ale jak si=EA wyhodowa=B3o tam troch=EA sad=B3a (a jest to miejsce z kt=
=F3rego=20
sade=B3ka trudno si=EA pozby=E6)

Akurat jestem przykładem na wprost przeciwnie.
Tzn. sadełko mam teraz wyłącznie powyżej pasa (a miałem trochę i w udach).

rmikke

Data: 2010-05-22 07:08:41
Autor: Jacek Maciejewski
rower i mięśnie nóg
Dnia Fri, 21 May 2010 21:50:27 +0200, xyz napisał(a):

Zauważyłem taką dziwną sprawę, od paru lat, jak zacząłem jeździć intensywnie

A ile w ciągu tych lat przytyłeś? :)
--
Jacek

Data: 2010-06-11 02:39:01
Autor: Damian
rower i mięśnie nóg
On 21 Maj, 21:50, "xyz" <nn...@t.eu> wrote:
Zauwa y em tak dziwn spraw , od paru lat, jak zacz em je dzi intensywnie
na rowerze r ne zwyk e cywilne spodnie,  kt rych  u ywam na codzie do
chodzenia (bez jazdy rowerem) zacz y mi si bardzo szybko przeciera w
kroku.

Ja intensywniej jeżdżę od roku i na 5 parach dzinsów mam przetarcia w
kroku, ale  nie na nogawkach.
Najdziwniejsze jest to że przetarcia mam tylko z prawej strony
spodni..
Nigdy tak nie miałem. Jak już to przecierały mi się na kolanach.
Cięzko to wytłumaczyć:)

Data: 2010-06-11 22:31:12
Autor: Yogi\(n\)
rower i mięśnie nóg
Użytkownik "Damian" <dino.x@interia.pl> napisał w wiadomości news:11280172-9c35-4eda-b0b0-dc02d3ecd87bc10g2000yqi.googlegroups.com...
Cięzko to wytłumaczyć:)
E tam ;-) Prawe większe ;-)

--
Yogi(n)

Data: 2010-06-11 23:55:29
Autor: Ryszard Mikke
rower i mięśnie nóg
Damian <dino.x@interia.pl> napisał(a):
> [...]
> na rowerze r ne zwyk e cywilne spodnie, =A0kt rych =A0u ywam na codzie do
> chodzenia (bez jazdy rowerem) zacz y mi si bardzo szybko przeciera w

Ja intensywniej je=BFd=BF=EA od roku i na 5 parach dzins=F3w mam przetarcia=
kroku, ale  nie na nogawkach.
Najdziwniejsze jest to =BFe przetarcia mam tylko z prawej strony
spodni..
Nigdy tak nie mia=B3em. Jak ju=BF to przeciera=B3y mi si=EA na kolanach.
Ci=EAzko to wyt=B3umaczy=E6:)

Sprawdź, może siodełko nie jest idealni prosto...

rmikke

Data: 2010-06-11 11:11:11
Autor: out
rower i mięśnie nóg
[...]