rower i mięśnie nóg

Data: 2010-05-21 14:01:28
Autor: tadek
rower i mięśnie nóg
On 21 Maj, 21:50, "xyz" <nn...@t.eu> wrote:
Zauważyłem taką dziwną sprawę, od paru lat, jak zacząłem jeździć intensywnie
na rowerze różne zwykłe cywilne spodnie,  których  używam na codzień do
chodzenia (bez jazdy rowerem) zaczęły mi się bardzo szybko przecierać w
kroku.
Sztruksy i np spodnie wełniane załatwić w ten sposób mogę w niecałe 2
miesiace. Czy może to mieć zwiazek z wyćwiczeniem partii mięśni i ich
zgrubieniem w tym miejscu?

a może coś innego Ci "urosło" i powoduje kłopoty w kroku?

Data: 2010-05-22 23:35:46
Autor: Szuwarek
rower i mięśnie nóg
On 21 Maj, 23:01, tadek <tadekl...@poczta.onet.pl> wrote:
> [...]

> zgrubieniem w tym miejscu?

a może coś innego Ci "urosło" i powoduje kłopoty w kroku?

prostata?

--
Pozdrv!
Andrzej