rower i mięśnie nóg

Data: 2010-06-11 02:39:01
Autor: Damian
rower i mięśnie nóg
On 21 Maj, 21:50, "xyz" <nn...@t.eu> wrote:
Zauwa y em tak dziwn spraw , od paru lat, jak zacz em je dzi intensywnie
na rowerze r ne zwyk e cywilne spodnie,  kt rych  u ywam na codzie do
chodzenia (bez jazdy rowerem) zacz y mi si bardzo szybko przeciera w
kroku.

Ja intensywniej jeżdżę od roku i na 5 parach dzinsów mam przetarcia w
kroku, ale  nie na nogawkach.
Najdziwniejsze jest to że przetarcia mam tylko z prawej strony
spodni..
Nigdy tak nie miałem. Jak już to przecierały mi się na kolanach.
Cięzko to wytłumaczyć:)

Data: 2010-06-11 22:31:12
Autor: Yogi\(n\)
rower i mięśnie nóg
Użytkownik "Damian" <dino.x@interia.pl> napisał w wiadomości news:11280172-9c35-4eda-b0b0-dc02d3ecd87bc10g2000yqi.googlegroups.com...
Cięzko to wytłumaczyć:)
E tam ;-) Prawe większe ;-)

--
Yogi(n)

Data: 2010-06-11 23:55:29
Autor: Ryszard Mikke
rower i mięśnie nóg
Damian <dino.x@interia.pl> napisał(a):
> [...]
> na rowerze r ne zwyk e cywilne spodnie, =A0kt rych =A0u ywam na codzie do
> chodzenia (bez jazdy rowerem) zacz y mi si bardzo szybko przeciera w

Ja intensywniej je=BFd=BF=EA od roku i na 5 parach dzins=F3w mam przetarcia=
kroku, ale  nie na nogawkach.
Najdziwniejsze jest to =BFe przetarcia mam tylko z prawej strony
spodni..
Nigdy tak nie mia=B3em. Jak ju=BF to przeciera=B3y mi si=EA na kolanach.
Ci=EAzko to wyt=B3umaczy=E6:)

Sprawdź, może siodełko nie jest idealni prosto...

rmikke

--

rower i mięśnie nóg