rower i pies

Data: 2009-10-07 04:21:33
Autor: czortek
rower i pies
hej ja jeżdże cały czas na rowerze i wiele razy spodkałam się z
sytuacją w której pies mnie atakował ale zawsze miałam jakąś pomoc z
tego co wiem to takie rany kiepsko się goja i można mieć spory
problem. pozdrawiam wszystkich rowerzystów

Data: 2009-10-07 13:26:07
Autor: Marek 'Qrczak' Potocki
rower i pies
Dnia Wed, 7 Oct 2009 04:21:33 -0700 (PDT), czortek napisał(a):

[...]

Teraz uważaj: ,,,,,,,,,,,,........
Poumieszczaj te znaczki tam, gdzie ich miejsce i wyślij raz jeszcze. Jeśli
ci jakieś zostaną, nie musisz oddawać :)

--
Zawsze pomocny Marek Potocki
Przewodnik sudecki klasy 0

Data: 2009-10-07 13:52:59
Autor: zly
rower i pies
Dnia Wed, 7 Oct 2009 04:21:33 -0700 (PDT), czortek napisał(a):

hej ja jeżdże cały czas na rowerze

my tez

pozdrawiam wszystkich rowerzystów

wzajemnie
--
marcin

Data: 2009-10-07 14:09:52
Autor: AL
rower i pies
czortek pisze:
[...]

Jezdze czesto z wlasnym psem na rowerze, jako obstawa ;)

--
pozdr
Adam (AL)

Data: 2009-10-07 14:48:09
Autor: galex
rower i pies
AL pisze:

Jezdze czesto z wlasnym psem na rowerze, jako obstawa ;)

Psa, czy roweru?

--
galex

Data: 2009-10-07 15:21:54
Autor: AL
rower i pies
galex pisze:
AL pisze:

Jezdze czesto z wlasnym psem na rowerze, jako obstawa ;)

Psa, czy roweru?

przed innymi psami ?

Bardzo lubi biegi przy rowerze, nie szarpie, inne szczekajace zza plotow psy ignoruje.
aaa - dobrze - przynajmniej na poczatku - dziala jako wspomaganie w podjazdach pod gorke :-D

Jest to labrador, wiec zagryzc nie zagryzie jedynie wymamla - ale szczeknac i sie zjezyc tez potrafi jakby co - ale jak ktos nie wie to powie, jak pewna pani widzac czarnego labradora: "panie, niech pan wezmie tego rotwailera, bo mnie zagryzie ;)"

ma umaszczenie biszkoptowe - jak na wiekszosci reklam z psami  - wiec raczej w 90% wzbudza juz na swoj widok pozytywne emocje.

--
pozdr
Adam (AL)

Data: 2009-10-08 22:45:24
Autor: Remiczor
rower i pies
ma umaszczenie biszkoptowe - jak na wiekszosci reklam z psami  - wiec raczej w 90% wzbudza juz na swoj widok pozytywne emocje.

byle szczepiony i w kagańcu, to może być nawet fioletowy.
r.

Data: 2009-10-09 00:35:25
Autor: AL
rower i pies
[...]