rower, jaki kupić

Data: 2017-06-07 16:16:47
Autor: Pafcio
rower, jaki kupić
Planuję kupić rower - cel zakupu, to wykształcenie silnych mięśni nóg.

Planuję więc jeździć poza miastem po najróżniejszych drogach, lasach,
drogach szutrowych tak, aby zrealizować swój cel.

Możecie podpowiedzieć na co zwracać uwagę podczas zakupu roweru?

Data: 2017-06-07 15:17:38
Autor: Piotr aka dracorp
rower, jaki kupić
Dnia Wed, 07 Jun 2017 16:16:47 +0200, Pafcio napisał(a):

[...]

Chyba zależy co z nim planujesz robić. Jeśli nie interesuje cię np. bagażnik i sakwy to wyższe modele są pozbawione mocowań pod nie.
W sumie im cięższy tym mocniejsze nogi ale frajdy wówczas brak.
Pozostaje ci kwestia wyboru góral czy jakiś przełaj. Chociaż na upartego rower krosowy też będzie dobry.

--
piecia aka dracorp
pisz na: piotr.r.public at gmail dot com

Data: 2017-06-07 17:53:27
Autor: ąćęłńóśźż
rower, jaki kupić
To może up OK-jkę?

-- -- -
cel zakupu, to wykształcenie silnych mięśni nóg.

Data: 2017-06-08 13:23:03
Autor: cytawa
rower, jaki kupić
  Pafcio pisze:

Planuję kupić rower - cel zakupu, to wykształcenie silnych mięśni nóg.

Do tego celu najlepszy jest rower, ktory ciezko chodzi. Czyli solidny, ciezki. No, przerzutki czasem sie przydadza.

Jan Cytawa

Data: 2017-06-08 13:32:03
Autor: quent
rower, jaki kupić
On 08.06.2017 13:23, cytawa wrote:
  Pafcio pisze:

Planuję kupić rower - cel zakupu, to wykształcenie silnych mięśni nóg.

Do tego celu najlepszy jest rower, ktory ciezko chodzi. Czyli solidny,
ciezki. No, przerzutki czasem sie przydadza.

Jak jest chudy to lepiej na silownie aby przybrał masy mięśniowej a potem na rower po rzeźbę ;-)

--
Pozdr.
www.elipsa.info

Data: 2017-06-08 14:06:17
Autor: Jacek
rower, jaki kupić
W dniu 07.06.2017 o 16:16, Pafcio pisze:
Planuję kupić rower - cel zakupu, to wykształcenie silnych mięśni nóg.
Tu masz coś odpowiedniego:
http://allegro.pl/rower-ukraina-1976-zabytkowy-100-oryginal-i6845527348.html#thumb/4

Jeździłem na takim i ma następujące zalety:
wygodne siodełko, nie do zdarcia, ciężki i ciężko chodzi, więc na mięśnie będzie idealny.
No i cena przystępna ;-)
Jacek

Data: 2017-06-08 14:35:46
Autor: JDX
rower, jaki kupić
On 2017-06-08 14:06, Jacek wrote:
[...]

Hyhy, uprzedziłeś mnie. Robiłem wczoraj porządki w szopie na posesji
matki i znalazłem tam ukrainę w wersji damka. Trochę młodsza, z tego co
pamiętam to z I połowy lat 80-tych. :-)

Data: 2017-06-09 08:23:52
Autor: z
rower, jaki kupić
W dniu 2017-06-08 o 14:06, Jacek pisze:
Jeździłem na takim i ma następujące zalety:

Fajny. Był najszybszy na wiosce...
Zaraz po mojej podrasowanej damce Malwa ;-)

PS. Podrasowanie polegało na założeniu mniejszej zębatki z rowerka dziecięcego. To była rakieta :-)

Data: 2017-06-09 09:25:58
Autor: Pafcio
rower, jaki kupić
Dzięki wszystkim za podpowiedzi.

Kupiłem używany na olx.pl - gruba rama, ciężki, z grubymi oponami 26
cali... czyli górala. Cena, jak za dwa miesiące na siłowni.