rower - jaki wybrać?

Data: 2013-06-19 12:50:53
Autor: cytawa
rower - jaki wybrać?
miasto, szutry, jakieś delikatne teereny leśne. bez hardcoru.

myślęże coś w rodzaju jakiegoś crossa będzie najlepsze do takich
zastosowań, ale:
siostra znalazla takie rowery - te jej sie podobają i do nich sie
przymiezala:

http://www.rowerzysta.pl/mtb/rower-gorski-kellys-colibree-tiffany-2013.html

http://www.bikeplanet.pl/324-kellys-gamma-2013.html

http://wkreceni.pl/rower-gorski-kross-hexagon-f5-2013-60015.html

Zaden z tych. Choc rowery sa dobre. Po pierwszej euforii nowosci zaczynaja sie problemy.
1. Jak przyczepic blotniki?.  To na upartego cos sie da.
2. Ale jak przyczepic i jakiego typu bagaznik. Tu problem prawie nie do przejscia.

Ja jednak proponuje treking 28. Z pewnoscia daje on wieksze mozliwosci.
I jesli siostra nie chce hardcoru to po co jej typowy rower gorski.?

Jan Cytawa

Data: 2013-06-19 04:56:51
Autor: Jacek G.
rower - jaki wybrać?
On Wednesday, June 19, 2013 12:50:53 PM UTC+2, cytawa wrote:
> [...]

1. Jak przyczepic blotniki?.  To na upartego cos sie da.
2. Ale jak przyczepic i jakiego typu bagaznik. Tu problem prawie nie do
To akurat raczej nie są żadne problemy. Moja żona jeździ na podobnym typie roweru do wymienionych i też sobie chwali. Ma zamontowane błotniki i bagażnik:
http://www.jacekg.netai.net/Relacje/Jesien%202012/Jesienne%20rowery/slides/IMG_9360.html
Sylwetkę też ma bardziej wyprostowaną niż w typowym góralu, bo to w końcu raczej ATB niż MTB no i wymieniła mostek na wyższy.

Ja jednak proponuje treking 28. Z pewnoscia daje on wieksze mozliwosci.

Treking zapewne też byłby dobry do takich zastosowań.
--
Jacek G.

Data: 2013-06-19 14:47:21
Autor: cytawa
rower - jaki wybrać?
Jacek G. pisze:

[...]

I wszystko sie zgadza. Twoj Giant ma otwory na bagazniki. Te ktore podal Bartek nie maja. Wiem cos o tym, bo znajoma sie na taki rower nabrala i nawet byl klopot jak przykrecic nozke. Nie mowiac o trudnosciach z prawidlowym doborem pozycji.

Data: 2013-06-19 14:36:20
Autor: Bartek
rower - jaki wybrać?
Użytkownik "cytawa" <cytawa@hektor.umcs.lublin.pl> napisał w wiadomości news:51c18d0c$0$1263$65785112news.neostrada.pl...
[...]

prosil bym jesli macie chwile o jakies propozycje. oczywiscie mozna sie opierac na wygladzie tych ktore wskazalem, bo wiadomo - wybiera okiem;)

jesli by ktos cos zaoferowal, to bede zobowiazany.

--
Pozdrawiam, Bartek

rower - jaki wybrać?