rower - jaki wybrać?

Data: 2013-06-19 04:46:53
Autor: tadeklodz
rower - jaki wybrać?
W dniu środa, 19 czerwca 2013 12:39:15 UTC+2 użytkownik Bartek napisał:
cześć,

temat jaki lubicie najbardziej.

ja też go ostatnio lubię bardzo...

siostra szuka roweru dla siebie.

jazda:

miasto, szutry, jakieś delikatne teereny leśne. bez hardcoru.

myślęże coś w rodzaju jakiegoś crossa będzie najlepsze do takich zastosowań, ale:

siostra znalazla takie rowery - te jej sie podobają i do nich sie przymiezala:

http://www.rowerzysta.pl/mtb/rower-gorski-kellys-colibree-tiffany-2013.html

http://www.bikeplanet.pl/324-kellys-gamma-2013.html

http://wkreceni.pl/rower-gorski-kross-hexagon-f5-2013-60015.html

mile widziane wszelkie informacje: czy warto, czy nie warto,

jak z jakością,

jak z osprzętem,

czy może coś innego warto zobaczyć [nie musi być firmowe oklejone i super znane - może być na dobrym osprzecie, dobrej jakosci i nieznanej marki] :-)

będę zobowiązany za wszelakie informacje.

-- Pozdrawiam, Bartek

treking 28' Żonie taki zafundowałem i jest zachwycona.jeździ szuter asfalt, ścieżki leśne w okolicach Łodzi. Fakt że rama robiona na zamówienie a osprzęt mieszanka LX z XT

Data: 2013-06-19 13:46:00
Autor: piecia aka dracorp
rower - jaki wybrać?
Dnia Wed, 19 Jun 2013 04:46:53 -0700, tadeklodz napisał(a):

treking 28' Żonie taki zafundowałem i jest zachwycona.jeździ szuter
asfalt, ścieżki leśne w okolicach Łodzi. Fakt że rama robiona na
zamówienie a osprzęt mieszanka LX z XT
A coś więcej możesz o ramie? Jakieś zdjęcie można? Oczywiście roweru :)

--
piecia aka dracorp

rower - jaki wybrać?