rower meski...

Data: 2013-04-22 21:16:17
Autor: Wojtek
rower meski...
Panowie a co myślicie o rowerach Kross:

Czy te są ok:
http://www.kross.pl/pl/2013/mtb-xc/level-a5
http://www.kross.pl/pl/2013/mtb-xc/level-a4

czy różnica w cenie warta dopłaty?

Data: 2013-04-23 08:08:51
Autor: bans
rower meski...
W dniu 2013-04-22 21:16, Wojtek pisze:

Czy te są ok:
http://www.kross.pl/pl/2013/mtb-xc/level-a5
http://www.kross.pl/pl/2013/mtb-xc/level-a4

czy różnica w cenie warta dopłaty?

Moim zdaniem tak, brałbym A5. Zdziwiłeś mnie, całkiem fajny rower, a tak psy na Krossie wieszałem :)

Lepsze hamulce, zdecydowanie lepszy amortyzator (niektórzy twierdzą, że XCR to najlepszy z najtańszych), kaseta z wyższej grupy (ale to w sumie mało istotne).

Oprócz jakości tych 3 elementów znacznie zyskujesz na wadze.

--
bans

Data: 2013-04-22 23:26:33
Autor: Jacek G.
rower meski...
On 23 Kwi, 08:08, bans <g...@o2.pl> wrote:
> [...]

mało istotne).
Oprócz jakości tych 3 elementów znacznie zyskujesz na wadze.
Wszystko to prawda, ale odpowiadając na pytanie czy warto dopłacić,
trzeba też wziąć pod uwagę kwestię zastosowania.
A kolega Wojtek w pierwszym poście napisał: "50 km dziennie, głównie
utwardzone ścieżki rowerowe (kostka,
piasek) okazjonalnie jazda po lesie". Zatem do takich zastosowań, to
oba te rowery są aż za dobre. Jak kogoś stać może oczywiście wziąć
lepszy. A nuż zechce kiedyś w góry wyskoczyć.
--
Jacek G.

Data: 2013-04-23 08:17:43
Autor: ziemo
rower meski...
W dniu 2013-04-22 21:16, Wojtek pisze:

Czy te są ok:

To wszystko są górskie a miały być męskie ;)

mspanc ;)

--
Ziemo

Data: 2013-04-23 14:37:15
Autor: Wojtek
rower meski...
Użytkownik "Wojtek"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:kl42rd$uhl$1@mx1.internetia.pl...

Panowie a co myślicie o rowerach Kross:

Czy te są ok:
http://www.kross.pl/pl/2013/mtb-xc/level-a5
http://www.kross.pl/pl/2013/mtb-xc/level-a4

W sklepie "za rogiem" jest takie coś:
http://www.sklep.eurorower.pl/pl/p/ROWER-KROSS-LEVEL-A6-L-CZARNY-2012/1081
A6 czyli wyższy ale jednak 2012 r., za to cena rozsądna. Warto? Czy ten osprzęt ma jakieś wady? Np, czy hamulce są ok, bo w 2013 r. zmienili firmę od hamulców w model A6 :(

Data: 2013-04-26 07:30:58
Autor: Wojtek
rower meski...

Użytkownik "Wojtek"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:kl5vqp$282$1@mx1.internetia.pl...

[...]

Panowie warto czy nie:
http://www.sklep.eurorower.pl/pl/p/ROWER-KROSS-LEVEL-A6-L-CZARNY-2012/1081
Cena niższa niż A5, nie wiem tylko czy ten matowy kolor mi się spodoba, dzisiaj idę go zobaczyć.
Czy zamontowane w nim hamulce Shimano są ok?

Data: 2013-04-26 07:49:40
Autor: bans
rower meski...
W dniu 2013-04-26 07:30, Wojtek pisze:

[...]