rower mtb za 2.5-3 kzł

Data: 2010-07-04 00:17:44
Autor: marco
rower mtb za 2.5-3 kzł
Witam
Przymierzam się do kupna rowerka mtb w cenie ok. 2500-3000 zł. Po przejrzeniu różnych for, opinii byłem już prawie zdecydowany na Krossa Level A6, myślałem także o Unibiku Expert ale był droższy o 300 zł i nie był dostepny w mojej miejscowości. Ale poszukałem w necie i znalazłem sklep z promocją na Experta w tej samej cenie co Kross (2699 zł, dostawa gratis).

I teraz mam dylemat. Osprzętem zdecydowanie góruje Expert ale interesują mnie też ogólne uwagi co do jakości obydwu rowerów.

A może jeszcze coś innego polecicie. W mojej miejscowości mogę jeszcze wybrać coś z tego: Giant, Kellys, Merida, Specialized, Author, Giant, Felt, Cube. Jest np. w tej chwili w promocji Author Versus za 2789 zł ale podobno ma słaby amortyzator (RST Omega TnL ).

marco

Data: 2010-07-04 08:53:31
Autor: Wojek
rower mtb za 2.5-3 kzł
Widywałem sporo amortyzatorów RST i daleko im do czegoś porządnego. Ten Unibike ma zdecydowanie najlepszy amorek, TORA jest może trochę przyciężka, ale działa bardzo fajnie.

pozdr.
w.

Data: 2010-07-04 12:58:21
Autor: ToMasz
rower mtb za 2.5-3 kzł
marco pisze:
Witam
Przymierzam się do kupna rowerka mtb w cenie ok. 2500-3000 zł.
nie uważasz że zakup byłby "lepszy" gdybyś określił swoje wymagania, a
potem kupił to co je spełnia(mozesz zaoszczędzić dużo kasy), albo
dołożył trochę pieniedzy (bo jak za 3kPLN nie kupisz tego o czym marzysz
to bedziesz używał przez 10 lat "niedoróbki") ?

ToMasz

PS wielu sprzedawców zapyta ile masz do wydania. Wtedy zapropomują
najlepsze rozwiązanie zeby spożytkować Twoje Pieniądze. Najlepsze dla
kieszeni sprzedawcy - zeby było jasne

Data: 2010-07-05 17:36:37
Autor: marco
rower mtb za 2.5-3 kzł

Użytkownik "ToMasz" napisał w wiadomości news:i0ppge$kgn$1inews.gazeta.pl...
[...]

Rower ma słuzyć do jazdy rekreacyjnej w lekkim i średnim terenie (drogi polne, leśne, trochę po górach).
Chciełem żeby był to sprzęt trochę wyższej klasy z uwagi na awaryjność i żeby dobrze się prowadził. Żeby jazda była przyjemnością a nie walką ze sprzetem. Ma posłużyć kilka lat.

--
marco

Data: 2010-07-04 13:12:28
Autor: szewc
rower mtb za 2.5-3 kzł
W dniu 2010-07-04 00:17, marco pisze:

[...]

Osprzęt osprzętem, na rower trzeba wsiąść i zobaczyć jak się na nim czuje. Zastanowić się czy dana geometria będzie pasowała do tego co chcę z nim robić. Bardziej ścigancko czy rekreacyjnie. Rama - jakie "patenty" wykorzystano przy jej konstrukcji. Profilowanie rur - jak to wpłynie na sztywność/amortyzacjęCzy np. będę mógł gdy mnie najdzie zamontować na niej bagażnik/pełne błotniki? Czy ma miejsce na 2 bidony?

RSTki to teraz jakaś chała raczej (nie wiem jak ich flagowiec F1), ale teraz to Suntour jest Sprite. Nie mówiąc o RS.

IMHO, najlepszy stosunek oferowanych atrakcji ma Merida. Słabszy jest Giant, Felt (ale oglądałem rok temu w salonie Harfy), Kellys też chyba odpuścił, ale raczej w obszarze tańszych rowerów. Nie jestem przekonany też do cen Cube. O specu się nie wypowiadam, bo nie znam cen.

Krosy i Unibike, warte sprawdzenia. Polecam też MBike. (również polska marka)

pozdr.
szewc.

Data: 2010-07-05 17:43:40
Autor: marco
rower mtb za 2.5-3 kzł

Użytkownik "szewc" napisał w wiadomości news:i0pqb8$shu$1news.net.icm.edu.pl...

[...]

Rower ma służyć do jazdy rekreacyjnej.
Dobre uwagi, postaram się zwracać na to uwagę.

[...]

Oglądałem Meridę. Polecono mi model 700-D Trail w cenie poniżej 3000 zł, ale trochę dziwnie wygląda jego rama. Wolałbym cos bardziej klasycznego.

Krosy i Unibike, warte sprawdzenia. Polecam też MBike. (również polska marka)

Tak, czytałem o MBikach ale nie mam w okolicy sklepu z nimi więć tylko wysyłkowo.

Oglądałem także w Decathlonie Rockridera 8.1 za 2699 zł. Całkiem dobre opinie, dobry osprzęt, nieźle wygląda. Kusząca propozycja.

--
marco

Data: 2010-07-05 07:57:03
Autor: bans
rower mtb za 2.5-3 kzł
[...]

Tu są ciekawe ceny, za 2800 masz już A8 a A6 za 2100zł =- modele z 2008 roku, IMHO lepsze niż późniejsze, choćby ze względu na amortyzatory.

http://rowery.shop.pl/kross-2008-wyprzedaz-na-maxa-- extra/xc

--
bans

Data: 2010-07-05 17:48:52
Autor: marco
rower mtb za 2.5-3 kzł

Użytkownik "bans" napisał w wiadomości news:i0rscc$ita$1mx1.internetia.pl...
Tu są ciekawe ceny, za 2800 masz już A8 a A6 za 2100zł =- modele z 2008 roku, IMHO lepsze niż późniejsze, choćby ze względu na amortyzatory.

http://rowery.shop.pl/kross-2008-wyprzedaz-na-maxa-- extra/xc

Ciekawe, ciekawe, zastanowię się.

--
marco

[...]