[WAW] rower "na komunię"

Data: 2014-03-30 18:13:42
Autor: z
[WAW] rower "na komunię"
W dniu 2014-03-28 08:43, wojtowicz.hubert@gmail.com pisze:
Witam,

planuję kupić szkodnikowi rower na kominię -

Tak w kwestii formalnej.
Która to diecezja? Do tej pory byłem przekonany że odgórnie w 2014 r. komunii nie będzie. :-)

Hmm... Może to okazja żeby tanio kupić 9 latkowi 24" rower bo dzisiaj męczył się na 20" i wyraźnie brakowało przełożeń a i korby już za krótkie.
Myślałem że 24" to tylko pieniądze w błoto ale młody ma w tym roku zapał do jazdy.

Data: 2014-03-30 19:37:20
Autor: P.B.
[WAW] rower "na komunię"
Dnia Sun, 30 Mar 2014 18:13:42 +0200, z napisał(a):

Tak w kwestii formalnej.
Która to diecezja? Do tej pory byłem przekonany że odgórnie w 2014 r. komunii nie będzie. :-)

W Gdyni na Demptowie w tym roku jest komunia 7-latków. Jej brak
spowodowałby zbyt wielkie straty finansowe dla proboszcza. Dzieciaki nie
mają pojęcia o co chodzi, ale twardo wkuwają formułki i zbierają obrazki za
obecność na niedzielnej mszy, zaślepione wizją wypasionych prezentów i
kopert z kasą.

Co do roweru popieram pomysł z kupieniem lekko za dużego - dzieciaki rosną
szybciej niż nam się wydaje i błyskawicznie wyrastają z rowerów. Mi już
zdarzyło się, że rower kupiony jako w sam raz wiosną, na jesieni był
przymały. Oczywiście roweru nie kupujemy w Tesco, Realu ani Auchan -
Decathlon to absolutne minimum. Najlepiej byłoby kupić rower znanej marki w
sklepie rowerowym, ale cena może być nie do przyjęcia.

--
Pozdrawiam,
Przemek

Data: 2014-03-30 20:03:44
Autor: z
[WAW] rower "na komunię"
W dniu 2014-03-30 19:37, P.B. pisze:
Co do roweru popieram pomysł z kupieniem lekko za dużego - dzieciaki rosną
szybciej niż nam się wydaje i błyskawicznie wyrastają z rowerów.

Znaczy że wszystkie drogi prowadzą do 26". A to znaczy że w windzie trzeba go stawiać "dęba" Młody sam nie da rady. :-(
A czy 24" wjedzie normalnie do windy? 40-letni wieżowiec.

PS. Wczoraj sąsiadka pogięła koło i zdemolowała pół windy. Aż dziwne że nic się jej nie stało. Niby szczegół ale dla mnie ważny.

Data: 2014-03-30 20:14:37
Autor: AZ
[WAW] rower "na komunię"
On 2014-03-30, z <z@z.pl> wrote:

Znaczy że wszystkie drogi prowadzą do 26". A to znaczy że w windzie trzeba go stawiać "dęba" Młody sam nie da rady. :-(
A czy 24" wjedzie normalnie do windy? 40-letni wieĹźowiec.

PS. Wczoraj sąsiadka pogięła koło i zdemolowała pół windy. Aż dziwne że nic się jej nie stało. Niby szczegół ale dla mnie ważny.

Ooo, a jak to zrobila? To taka wida gdzie "przesuwa sie sciana"?

PS. Myslalem, ze gorzej niz tu <http://www.liveleak.com/view?i=db2_1395787168>
sie nie da...

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2014-03-30 22:48:45
Autor: z
[WAW] rower "na komunię"
W dniu 2014-03-30 22:14, AZ pisze:
Ooo, a jak to zrobila? To taka wida gdzie "przesuwa sie sciana"?

Tak to taka winda.
Zapewne chciała postawić "dęba" ale coś poszło nie tak.
Widziałem pogięte tylne koło, wyrwany kawał sklejki ze ściany a syn zauważył że oświetlenie też oberwało. Znaczy zrobił się niezły kocioł.
Jak widać to nie żarty.
Chociaż... jak mi kiedyś kluczyki wpadły w szczelinę to winda grzecznie się zatrzymała, kluczyki podniosłem i po naciśnięciu przycisku pojechałem dalej. Jakieś zabezpieczenie zadziałało.

Data: 2014-03-31 00:17:53
Autor: J.F.
[WAW] rower "na komunię"
Dnia Sun, 30 Mar 2014 20:14:37 +0000 (UTC), AZ napisał(a):
[...]

Jeszcze sa takie pomysly
http://www.youtube.com/watch?v=Ro3Fc_yG3p0

J.

[WAW] rower "na komunię"