rower na maraton

Data: 2010-06-21 17:26:48
Autor: Iguan007
rower na maraton

"Jacek" <jac_ekNospaaam@Nospaamprometeusze.pl> wrote in message news:hvln9r$h0m$1inews.gazeta.pl...
witam wszystkich

jezdze sobie na Treku 3900 niedlugo bedzie dwa sezony

Nie wiem czy kazdy sie tutaj zgodzi ale przedstawie swoje zdanie. Uwazam, ze zalezy jakie maratony masz na mysli i na jakim jestes poziomie. Bo jesli jestes zawodowcem czy tez robisz krotsze wyscigi to pewnie bedziesz rozwazal bardzo lekki rower, efektywny na podjazdach ale niekoniecznie delikatny dla kolarza. Czyli cos w stylu hardtaila z karbonowa rama.
Jesli Twoja specjalnoscia beda wyscigli wieloetapowe czy tez dluzsze dystanse to tutaj wolabym uzyc jakiegos lekkiego fulla.
Przynajmniej na mnie to dziala. Nie czuje sie taki wymeczony po dluzszej jezdzie na fullu wiec w wieloetapowkach czy dluzszych maratonach lepiej mi sie jedzie. Ale nie twierdze, ze szybciej.

Pozdrawiam,
Iguan

Iguan007
Sezon caly rok: