rower na zimę - pytania

Data: 2009-10-03 16:08:04
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
rower na zimę - pytania
Kuba Stasiak bredzi/łże/gada/bełkocze/zeznaje (niepotrzebne skreślić):
Potrzebuje rower na zimę, najlepiej na ramie MTB gdyż pozwala na szerokie opony.

1 - Czy jeśli wrzucę tam piastę z torpedo (hamulcem nożnym) to muszę mieć starszą ramę z ukosnymi hakami (by naciagnąć łańcuch)?

Możesz zastosować napinacz. Tutaj masz wybór:
http://www.cyklotur.com/x_C_Dz__PND_53010562__PZTA_0.html
Nie mam pojęcia, który jest najlepszy. Pod piastę wolnobiegową zamierzam
kupić ramę z poziomymi hakami, będzie prościej. ;-)

2 - Czy produkują piasty bez wbudowanych biegów? Najtańsza to koszt 180pln nexus 3 biegowa (nie chce biegów)

Cyklotur ma za 145zł.
Wydaje mi się, że około rok temu kupowałem za mniej niż 100zł, tak poszły
do góry? --

Data: 2009-10-03 07:59:34
Autor: Saurus
rower na zimę - pytania
On 3 Paź, 16:08, Marek 'marcus075' Karweta <m.karweta-nie-trawi-
sp...@gmail.com> wrote:
> [...]
> 1 - Czy jeśli wrzucę tam piastę z torpedo (hamulcem nożnym) to muszę mieć
> starszą ramę z ukosnymi hakami (by naciagnąć łańcuch)?

Pod torpedo nie może.

Pod piastę wolnobiegową zamierzam
kupić ramę z poziomymi hakami, będzie prościej. ;-)

A pod wolnobiegową akurat można sobie napinacz wrzucić :) Chociaż
estetyczniej i faktycznie prościej bez napinacza.

> [...]

Cyklotur ma za 145zł.
Wydaje mi się, że około rok temu kupowałem za mniej niż 100zł, tak poszły

Tak. Na Allegro najtańsza jest w tej chwili Sachs 3 biegowa z torpedo
za 110. Półtora roku temu kupiłem taką za 80-90 zł - nową z manetką.
Poza tym gotowe koło z piastą torpedo (bez żadnej przekładni) można
kupić za 60 zł, 26" też są.

Data: 2009-10-03 17:33:08
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
rower na zimę - pytania
Saurus bredzi/łże/gada/bełkocze/zeznaje (niepotrzebne skreślić):
sp...@gmail.com> wrote:
[...]

Oj, o torpedo zapomniałem. Moja culpa.

rower na zimę - pytania