rower składany do kombinowanych dojazdow do pracy

Data: 2011-05-13 08:03:28
Autor: Ryszard Mikke
rower składany do kombinowanych dojazdow do pracy
arek_Z <a.zegar@gmail.com> napisał(a):
witam,
ostatnio cwicze dojazdy do pracy - 8km na rowerze (dystans na ktorym
mocno sie nie zgrzeje), drugie tyle w autobusie komunikacji miejskiej
(warszawa). powrot 10 km rower, autobus 6km. w deszczu wiecej w
autobusie. do tej pory jezdze jeszcze na rowerze typu mtb, 26 cali.
szukam czegos bardziej kompaktowego i miejskiego. w decathlonie
zaintrygowaly mnie rowery skladane (kola 20 calowe). male z szalenie
wygodna pozycja. to mi sie mocno podoba. nawet jak jest odrobine
tloczno w komunikacji mozna sie jakos ze zlozonym rower wcisnac.
czy ktos z grupowiczow praktykuje dojazdy tego typu na takich
rowerach?
na allegro znalazlem Bostona 28cali. i teraz pytanie czy lepiej
bostona (jednak czasem i caly dystans przejade szczegolnie w drodze
powrotnej) czy jakiegos skladaka na 20 calowych kolkach? robi je i
kross i dahon i romet.

ale tak Boston 28 cali mnie intryguje;)

Go rower! :D

Rozumiem, ze rowerem jedziesz dalej od centrum, a po miescie autobusem, tak?
W takiej sytuacji - szybciej bedziesz, pokonujac calosc rowerem. Najwyzej sie
spocisz, to co? Ciuchy sie zmienia, leb woda polewa i po krzyku.

rmikke

Data: 2011-05-13 01:42:13
Autor: arek_Z
On May 13, 10:03 am, "Ryszard Mikke" <rmikke.SKA...@gazeta.pl> wrote:
arek_Z <a.ze...@gmail.com> napisał(a):

> [...]

W takiej sytuacji - szybciej bedziesz, pokonujac calosc rowerem. Najwyzej sie
spocisz, to co? Ciuchy sie zmienia, leb woda polewa i po krzyku.

w zasadzie dojezdzam z przedmiesc do jednego autobusu zeby dojechac na
drugi kraniec warszawy (przez wisle) i jeszcze 1 km od przystanku
przejechac do pracy. calkowicie omijam centrum.
ostatnie 3 dni dojezdzalem calosc, jednak branie calosci ciuchow na
zmiane, prysznic trwa dosyc mocno dlugo...

plus pytanie jak przewiezc koszule (a nie t-shirt) calkowicie jadac
trase w rowerowych ciuchach?

Data: 2011-05-13 04:32:30
Autor: Piotrpo
On 13 Maj, 10:42, arek_Z <a.ze...@gmail.com> wrote:

> [...]

zmiane, prysznic trwa dosyc mocno dlugo...

plus pytanie jak przewiezc koszule (a nie t-shirt) calkowicie jadac

Zostawiasz ubranie w pracy i się przebierasz. Bez wygniecenia, to
raczej rowerem koszuli nie da się przewieĽć.
Z mieszczuchów, które mi się ostatnio podobały to takie ¶mieszne
szosowe górale - cienkie 28" koła w ramie i osprzęcie górala. Pewnie
maj± jak±¶ specyficzn± nazwę, ale jej nie znam.

Data: 2011-05-13 13:47:16
Autor: cytawa
rower składany do kombinowanych dojazdow do pracy
  Piotrpo pisze:

czy to naprawde tak trudno ciac cytaty i zostawiac tylko kilka istotnych zdan?. Miejcie ludzie litosc.

Jan Cytawa

Data: 2011-05-13 19:34:37
Autor: Mariusz
rower składany do kombinowanych dojazdow do pracy
Zostawiasz ubranie w pracy i się przebierasz.

Czyli:

1. Dowozisz samochodem popołudniem czyst± koszulę na jutro rano.

lub

2. Chodzisz w pracy kilka dni w tej samej koszuli.

Data: 2011-05-13 19:55:33
Autor: Liwiusz
W dniu 2011-05-13 19:34, Mariusz pisze:
[...]

Lub:

- dowozisz od czasu do czasu kilka koszul

- dajesz je do pralni koło pracy

- dajesz je do prania kochance z pracy

--
Liwiusz

Data: 2011-05-13 21:17:32
Autor: Bartosz 'Seco' Suchecki
arek_Z pisze:

[...]

Jak miałem do pracy 20 km, pędziłem i oczywi¶cie sie pociłem.
Ale poranny prysznic zamiast w domu, brałem w pracy.
W pracy czekały cywilne ciuchy (zazwyczaj krótkie gacie i t-shirt ale w tej pracy tak mogłem, co mi niezwykle pasiło)

plus pytanie jak przewiezc koszule (a nie t-shirt) calkowicie jadac
trase w rowerowych ciuchach?

Tak jak wspomnieli inni w pracy czekaj± czyste ciuchy i raz w tyg je zabierasz do prania autobusem lub poskładane w sztywniejszym plecaku.

Seco

rower składany do kombinowanych dojazdow do pracy