rower spinningowy czy trenazer?

Data: 2010-08-18 22:35:56
Autor: Jarek
rower spinningowy czy trenazer?

na spiningu wystarczy przestawic siodlo i kierownice,latwo i gotowe, do
tego ciezkie kolo zamachowe daje plynniejsze korbowanie niz kolko zamachowe trenazera(chyba).

Na trenażerze też kręci się bardzo równo. Rolka też ma małe koło zamachowe do którego dochodzi masa koła w rowerze. Rolka stawia spory opór, najczęściej regulowany. Dodatkową regulację stanowi jeszcze zmiana przełożeń w rowerze.
Niewątpliwą zaletą jest to, że jest to normalny rower i ma normalna geometrię.
A te rowery spiningowe to robią z normalną geometrią? Bo takie typowe rowerki treningowe (z jakimi ja się spotkałem) to mają geometrię raczej a'la wigry 3 ;-) co jest nieco denerwujące. No i czy da sie wkręcić normalne pedały spd.

Pozdrawiam
Jarek

rower spinningowy czy trenazer?