rower treningowy stacjonarny z azbestem w hamulcu?

Data: 2013-04-09 17:16:31
Autor: Kontestator
rower treningowy stacjonarny z azbestem w hamulcu?
Czy może ktoś potwierdzić, że stare stacjonarne rowery treningowe posiadały hamulcowe okładziny ścierne z azbestu?

Mam taki stary rower bardzo znanej firmy kupiony w latach 90-ych.
Dopiero niedawno dowiedziałem się, że montowano w takich rowerach okładziny ścierne z azbestem... :(
I faktycznie, jak się przyjrzeć tym okładzinom hamulcowym z bliska to drobniutkie igiełki w tej zbitej i filcowatej okładzinie widać.

rower treningowy stacjonarny z azbestem w hamulcu?