rower trójkołowy dla dorosłej prawie-sprawnej osoby (3miasto)

Data: 2012-09-01 16:40:29
Autor: yapann
rower trójkołowy dla dorosłej prawie-sprawnej osoby (3miasto)
potrzebuję dotrzeć do kogoś, kto mógłby udostępnić na próbę rower trójkołowy specjalny/rehabilitacyjny, dla dziewczyny z niepełnosprawnością,
w Trójmieście.

Chodzi żeby się przymierzyć, przejechać, (może być pod okiem właściciela albo za kaucją czy jakkolwiek).
Nie wykluczony zamiar kupna.

Albo może wiecie gdzie w sklepach (3miasto) taki mają na stanie?

Data: 2012-09-01 20:12:23
Autor: mt
W dniu 2012-09-01 16:40, yapann pisze:
[...]

Co prawda nie Trójmiasto, ale okolice Kartuz, zadzwoń, może będą mieli.
http://rowerynietypowe.republika.pl/home.html

--
marcin

Data: 2012-09-01 22:54:24
Autor: yapann
"mt" <fragless@interia.pl> wrote in message news:k1tj5q$22h$1node1.news.atman.pl...
Co prawda nie Trójmiasto, ale okolice Kartuz, zadzwoń, może będą mieli.
http://rowerynietypowe.republika.pl/home.html

świetnie, może być k. Kartuz (tam zaraz nie  Trójmiasto :p)
dzięki.

Przyznam, że nie widziałam nigdy kogoś na takim rowerze - (może cyklizm nie popularny (jeszcze?) wśród osób z umiarkowanymi ograniczeniami)?

Data: 2012-09-01 15:34:26
Autor: rmikke
W dniu sobota, 1 września 2012 22:54:16 UTC+2 użytkownik yapann napisał:
> [...]

Przyznam, że nie widziałam nigdy kogoś na takim rowerze - (może cyklizm nie popularny (jeszcze?) wśród osób z umiarkowanymi ograniczeniami)?

Paaaani szanowna, jak kupowałem pierwsze zatrzaski na Ursynowie,
to akurat gościowi o kulach wydawali trzykołowego fulla. Z dyferencjałem :D

Data: 2012-09-03 08:58:40
Autor: arturb
On 2012-09-01 22:54, yapann wrote:

Przyznam, że nie widziałam nigdy kogoś na takim rowerze - (może cyklizm
nie popularny (jeszcze?) wśród osób z umiarkowanymi ograniczeniami)?

A ja tak w moim 20tyś miasteczku.

Data: 2012-09-03 09:43:24
Autor: margol
rower trójkołowy dla dorosłej prawie-sprawnej osoby (3miasto)
Przyznam, że nie widziałam nigdy kogoś na takim rowerze - (może cyklizm
nie popularny (jeszcze?) wśród osób z umiarkowanymi ograniczeniami)?

Widziałem przynajmniej kilkukrotnie, nie tylko osoby z ograniczeniami
ruchowymi. Plusem tych rowerów jest też spory "bagażnik", co jest
przydatne podczas sporych zakupów.

mg

rower trójkołowy dla dorosłej prawie-sprawnej osoby (3miasto)