rower vs samochód teoretycznie

Data: 2010-06-20 19:29:31
Autor: ...:::Tomek:::...
rower vs samochód teoretycznie
W dniu 2010-06-20 19:16,  Michał pisze:
Jak to jest z rowerem i przejazdem rowerowym ?
Najpierw wersja gdzie mamy ścieżkę na niej zielone światło
a auta mają zieloną strzałkę razem z czerwonym (rondo grunwaldzkie/Kraków).
-jak ja sobie jadę (rowerem) i we mnie wjedzie wtedy auto to wina... auta ?
tak ?
-a jak ja sobie jadę auto mi wyjdzie i mu wjadę w drzwi (bo szybko jechałem)
to jak jest ? ja mu nowe drzwi kupuje czy on mi rower ?
A drugie pytanie jak to wygląda jak nie ma świateł ? tylko samo przejście
sytuacje te same ? kto komu co kupuje ?

Światła nie mają tu żadnego znaczenia (obojętnie czy całe zielone, czy tylko strzałka). Kierowca, który skręca, ma obowiązek przepuścić wszystko co znajduje się na przejściu w drodze, w którą właśnie skręcił.

Tomek

Data: 2010-06-20 19:51:55
Autor: Cavallino
Użytkownik "...:::Tomek:::..." <tomek@NOSPAM.space.pl> napisał w wiadomości news:

[...]

Ale on się nie pytał czy kierowca zostanie ukarany, tylko czyja będzie wina.
A tu już może być różnie.

rower vs samochód teoretycznie