rower w samolocie

Data: 2014-11-30 04:05:20
Autor: geos
rower w samolocie
On 30.11.2014 00:41, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world wrote:
Witam,
Czy zdarzalo wam sie nie pakowac roweru w karton przed nadawaniu bagazu
na lot a mimo to obsluga to akceptowala?

podpytaj Wilka, on chyba kilka razy przewoził i może ma większe doświadczenie w tych sprawach.

Data: 2014-11-30 08:31:21
Autor: JDX
rower w samolocie
On 2014-11-30 04:05, geos wrote:
[...]

Hehe, niezły dowcip. :-D

Data: 2014-11-30 11:00:44
Autor: Titus Atomicus
rower w samolocie
In article <547ac7d0$0$2144$65785112@news.neostrada.pl>,
 JDX <jdx@onet.pl> wrote:

On 2014-11-30 04:05, geos wrote:
> [...]
Hehe, niezły dowcip. :-D

A, to ten blazen geos.
Dziwne, przeciez mialem go w kfie.
Niewazne.
To jak, nikt nie latal z golym rowerem?
Ja owszem. Co wiecej, spotkalem ludzi, ktorzy mowili ze to ich zwykla taktyka.
Trzeba tylko zglosic sie odprawy w miare krotko przed koncem.
--
TA

Data: 2014-11-30 02:12:15
Autor: Iguan_007
rower w samolocie
On Sunday, November 30, 2014 8:00:47 PM UTC+10, Titus_A...@somewhere.in.the..world
Trzeba tylko zglosic sie odprawy w miare krotko przed koncem.

Jesli lecisz gdzies malym samolotem to zadzwon wczesniej i daj im znac, ze lecisz z rowerem. Mi nie chcieli nadac roweru w KRK (na kilkaetapwy lot) bo wczesniej nie zadzwonilem i nie potwierdzilem przewozu. Zgodzili sie dopiero gdy pokazalem im, ze potwierdzalem przewoz z przewoznikiem u ktorego kupowalem caly lot (lot z KRK byl obslugiwany przez linie partnerska). Zdarzylo mi sie cos takiego tylko raz ale sie zdarzylo.

Pozdrawiam,
Iguan   --
Iguan007   Sezon caly rok:   http://picasaweb.google.com/iguan007/Australia

Data: 2014-11-30 11:25:48
Autor: Titus Atomicus
rower w samolocie
In article <f5ea0bf6-6e03-4dab-b487-e2435a157e3f@googlegroups.com>,
 Iguan_007 <iguan007@gmail.com> wrote:

On Sunday, November 30, 2014 8:00:47 PM UTC+10, Titus_A...@somewhere.in.the.world > Trzeba tylko zglosic sie odprawy w miare krotko przed koncem.

[...]
A jak im pokazales ze dzwoniles?

Zdarzylo mi sie cos takiego tylko raz ale sie zdarzylo.

Mhm, ale wydaje mi sie, ze po prostu czepiali sie ciebie dla czepiania...
--
TA

Data: 2014-11-30 04:00:39
Autor: Iguan_007
rower w samolocie
On Sunday, November 30, 2014 8:25:49 PM UTC+10, Titus_A...@somewhere.in.the.world wrote:
A jak im pokazales ze dzwoniles?

Nie dzwownilem, pisalem maila.

> Zdarzylo mi sie cos takiego tylko raz ale sie zdarzylo.

Mhm, ale wydaje mi sie, ze po prostu czepiali sie ciebie dla czepiania...

Watpie. Mysle, ze nie zabraliby tego roweru.  Pozdrawiam,

Data: 2014-11-30 11:46:02
Autor: Titus Atomicus
rower w samolocie
In article <Titus_Atomicus-4BD813.11004430112014@node1.news.atman.pl>,

 JDX <jdx@onet.pl> wrote:

> Hehe, niezły dowcip. :-D

A, to ten blazen geos.
Dziwne, przeciez mialem go w kfie.
Niewazne.
A, juz widze - zmienil adres. Juz skorygowalem.

Swoja droga widze jakies niesmiale glosy wyrazajace tesknote za tym osobnikiem. A przeciez fani wiedza gdzie Wilk sie udziela i nic nie stoi na przeszkodzie zeby tam bily mu poklony.
A co do tego konkretnego przypadku - AFAIR Wilk zawsze wracal z miejsc, w ktorych z pudlami na rower nie bylo problemu. Co oczywiscie nie przeszkadzaloby mu autorytatywnie wypowiedziec sie tutaj i w tej sprawie.
--
TA

Data: 2014-11-30 16:52:18
Autor: TW Dziobak