rower w samolocie

Data: 2014-12-08 23:32:11
Autor: Titus Atomicus
rower w samolocie
Witam,
Zalozylem podobny (ale nie taki sam) watek na pl.rec.rowery...
Teraz ciag dalszy.

Jest tak - przewoznikiem jest Enter Air (podobno lider na rynku  czarterow w pl, wczesniej o nich nie slyszalem).
W kazdym razie - przewoz roweru kosztuje u nich 145zl.

Tylko jest haczyk.
Oprocz tej oplaty jest i limit wagowy - 15kg. Kazdy kilogram powyzej - 24zl - jak w bagazu rejestrowanym.
Tourperatorzy, ktorzy sprzedaja bilety o tym nie wspominaja.
Jak dla mnie - polowanie na jelenia. Przecietny rower turystyczny (blotniki, bagazniki, itd) wazy ok. 15-17 kg minimum. Z kartonem - 20 kg. I wiecej.
A podrozny, ktory ma juz bilet i jest jedna noga na wyjezdzie raczej te 300zl (i wiecej) na lotnisku doplaci.
Czy inni przewoznicy tez maja takie limity kilogramowe za bagaz dodatkowy (np. narty, deski windsufingowe, sprzet nurkowy czy golfowy)?
--
TA

Data: 2014-12-13 17:35:31
Autor: Titus Atomicus
rower w samolocie
Witam,
Co mozna zrobic, jesli zostalem cofniety na lotnisku z powodu przekroczenia limitow wymiarowych i wagowych?
Oczywiscie zglaszalem wczesniej, ze zabieram 'bagaz specjalny'. Deklarowalem jakas wage (ktora faktycznie przekroczylem), ale agent zapewnial mnie ze w przypadku 'bagazu specjalnego' w zasadze nie ma limitow wagowych/wymiarowych.
Dzien przed wylotem kiedy dostalem pudlo i zaczalem sie pakowac - dzwonilem na Okecie i tam powiedziano mi oczywiscie zalezy to od przewoznika, ale 110x188x30 jest ok.
Na stronie przewoznika - http://www.smallplanet.aero/pl/informacja/baga.html - brak informacji o jakichkolwiek limitach.
Co wiecej - probowalem wczesniej sie z nimi skontaktowac - nie odpowiadaja na maile, a numer telefonu - nieaktualny.
Podczas odprawy pani powiedziala ze przeciez moglem do nich przyjechac.

--
TA

Data: 2014-12-13 18:10:54
Autor: Jarosław Sokołowski
rower w samolocie
Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world napisał:

Co mozna zrobic, jesli zostalem cofniety na lotnisku z powodu przekroczenia limitow wymiarowych i wagowych?

Pojechać rowerem. Przynajmniej nikt się nie czepi, ze kilometrówka
na rower wzięta, a bilet na tani± linię kupiony.

--
Jarek

Data: 2014-12-13 20:47:01
Autor: Jadwiga ze s Torunia
rower w samolocie
W dniu 2014-12-13 o 17:35, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world pisze:
Witam,
Co mozna zrobic, jesli zostalem cofniety na lotnisku

Pogodzić się z myślą, że jesteś dupą życiową i zostać w domu....ty to masz problemy, ten samolot to startował z Agrykoli?

--
Jadwiga z Torunia
No ewentualnie zostawić zmianę czasu jesienną, zlikwidować wiosenną.

Data: 2014-12-13 23:40:54
Autor: Titus Atomicus
rower w samolocie
In article <m6i53l$ulf$1@portraits.wsisiz.edu.pl>,
 Jadwiga ze s  Torunia <jadzka@s.torunia> wrote:

W dniu 2014-12-13 o 17:35, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world pisze:
> Witam,
> Co mozna zrobic, jesli zostalem cofniety na lotnisku

Pogodzić się z my¶l±, że jeste¶ dup± życiow± i zostać w domu....ty to masz problemy, ten samolot to startował z Agrykoli?

He, he.
A Jadwiga to latala kiedys samolotem?
To niech Jadwiga siedzi przy garach.
--
TA

Data: 2014-12-14 08:45:53
Autor: Jadwiga ze s Torunia
rower w samolocie
W dniu 2014-12-13 o 23:40, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world pisze:

He, he.
O, widzę że wszedłeś w komitywę rAzorem, no no

A Jadwiga to latala kiedys samolotem?
Lata na co dzień.

To niech Jadwiga siedzi przy garach.
Jak mam czas to chętnie stoję przy garach.

Data: 2014-12-14 11:05:44
Autor: mkarwan
rower w samolocie
Użytkownik "Jadwiga ze s Torunia" <jadzka@s.torunia> napisał w wiadomości news:m6jf7h$k9$1portraits.wsisiz.edu.pl...
A Jadwiga to latala kiedys samolotem?
Lata na co dzień.

"ze s Torunia" i z powrotem?

Data: 2014-12-14 12:44:22
Autor: Jadwiga ze s Torunia
rower w samolocie
W dniu 2014-12-14 o 11:05, mkarwan znany jako mały hitlerek pisze:

"ze s Torunia" i z powrotem?

Odpowiedziała bym ci tępa antysemicka gnido ale spocisz się a nie zrozumiesz.

Data: 2014-12-14 22:49:51
Autor: mkarwan
rower w samolocie
Użytkownik "Jadwiga ze s Torunia" <jadzka@s.torunia> napisał w wiadomości news:m6jt6m$cgr$1portraits.wsisiz.edu.pl...
"ze s Torunia" i z powrotem?

Odpowiedziała bym ci tępa antysemicka gnido ale spocisz się a nie zrozumiesz.

Ostrzegam Pana, ĹĽe pisze Pan o mnie nieprawdÄ™ majÄ…c na celu pomĂłwienie i
zniewaĹĽenie mnie.
Zgodnie z art. 212 par. 2 i art.216 par.2 KK. sÄ… to czyny zabronione.

Data: 2014-12-15 01:21:34
Autor: Titus Atomicus
rower w samolocie
In article <m6l0m0$9s2$1@usenet.news.interia.pl>,
 "mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl> wrote:

Użytkownik "Jadwiga ze s Torunia" <jadzka@s.torunia> napisał w wiadomo¶ci news:m6jt6m$cgr$1portraits.wsisiz.edu.pl...

> Odpowiedziała bym ci tępa antysemicka gnido ale spocisz się a nie > zrozumiesz.

Ostrzegam Pana, że pisze Pan o mnie nieprawdę maj±c na celu pomówienie i
znieważenie mnie.
Zgodnie z art. 212 par. 2 i art.216 par.2 KK. s± to czyny zabronione.

A co konkretnie jest nieprawda, tepy antysemicki trollu i spamerze?
I o co jestes pomawiany?
--
TA

Data: 2014-12-14 14:50:51
Autor: Titus Atomicus
rower w samolocie
In article <m6jndo$hp8$1@usenet.news.interia.pl>,
 "mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl> wrote:

Użytkownik "Jadwiga ze s Torunia" <jadzka@s.torunia> napisał w wiadomo¶ci news:m6jf7h$k9$1portraits.wsisiz.edu.pl...
> Lata na co dzień.

"ze s Torunia" i z powrotem?

A pana ktos pytal o zdanie?
--
TA

Data: 2014-12-14 14:39:18
Autor: Titus Atomicus
rower w samolocie
In article <m6jf7h$k9$1@portraits.wsisiz.edu.pl>,
 Jadwiga ze s  Torunia <jadzka@s.torunia> wrote:

W dniu 2014-12-13 o 23:40, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world pisze:

> He, he.
O, widzę że wszedłe¶ w komitywę rAzorem, no no

Przeciez to Jadwiga przyszla z innej grupy i trolluje zlosliwie.

> A Jadwiga to latala kiedys samolotem?
Lata na co dzień.

Aha.
Z rowerem na inny kontynent?

> To niech Jadwiga siedzi przy garach.
Jak mam czas to chętnie stoję przy garach.
ok
--
TA

Data: 2014-12-14 16:46:09
Autor: Jadwiga ze s Torunia
rower w samolocie
Z rowerem na inny kontynent?

Latać z rowerem na inny kontynent?

BoĹĽe, z logistyki ciÄ™ wywalili po 10 minutach?

Data: 2014-12-14 17:41:37
Autor: Titus Atomicus
rower w samolocie
In article <m6kbc1$rje$1@portraits.wsisiz.edu.pl>,
 Jadwiga ze s  Torunia <jadzka@s.torunia> wrote:

> Z rowerem na inny kontynent?

Latać z rowerem na inny kontynent?

Boże, z logistyki cię wywalili po 10 minutach?

?
--
TA

Data: 2014-12-18 12:14:12
Autor: kakmar
rower w samolocie
Dnia 08.12.2014 Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world <Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world> napisał/a:
Czy inni przewoznicy tez maja takie limity kilogramowe za bagaz dodatkowy (np. narty, deski windsufingowe, sprzet nurkowy czy golfowy)?

Wiozłem z enterem deskę kupioną na wyprzedaży na ciepłej wyspie, nic nie zgłaszałem, przyniosłem zawiniętą w jakiś kawał plandeki i poza koniecznością nadania i odbioru ze stanowiska bagaży nadwymiarowych innych utrudnień nie było. Nic też dodatkowo nie płaciłem, deska poleciała jako bagaż jednego z dzieci. Potem deska latała innymi czarterami, razem z płetwami, piankami, itp.
Zawinięte to było w profi torbę na gruz z marketu budowlanego i oklejone taśmą. Testowane kilka razy, zwykle bez żadnych problemów, raz czy dwa były jakieś dyskusje, ale nigdy nic nie dopłaciłem.

Rower bym pożyczył na miejscu, ewentualnie jak się nie da to bym rozebrał przed pakowaniem, jakieś cięższe elementy wymieszał z innym bagażem,
niewielkie przekroczenie wagi, nie sprawiało nigdy problemu.

Data: 2014-12-19 15:45:22
Autor: Titus Atomicus
rower w samolocie
In article <m6ugej$mff$1@dont-email.me>, kakmar <kakmar+sp@gmail.com> wrote:

> [...]
> Czy inni przewoznicy tez maja takie limity kilogramowe za bagaz > dodatkowy (np. narty, deski windsufingowe, sprzet nurkowy czy golfowy)?

Wiozłem z enterem deskę kupion± na wyprzedaży na ciepłej wyspie, nic nie zgłaszałem, przyniosłem zawinięt± w jaki¶ kawał plandeki i poza konieczno¶ci± nadania i odbioru ze stanowiska bagaży nadwymiarowych innych utrudnień nie było. Nic też dodatkowo nie płaciłem, deska poleciała jako bagaż jednego z dzieci. Potem deska latała innymi czarterami, razem z płetwami, piankami, itp.
Zawinięte to było w profi torbę na gruz z marketu budowlanego i oklejone ta¶m±. Testowane kilka razy, zwykle bez żadnych problemów, raz czy dwa były jakie¶ dyskusje, ale nigdy nic nie dopłaciłem.

Rower bym pożyczył na miejscu, ewentualnie jak się nie da to bym rozebrał przed pakowaniem, jakie¶ cięższe elementy wymieszał z innym bagażem,
niewielkie przekroczenie wagi, nie sprawiało nigdy problemu.

No, ale nawt nie odpowiedziales na pytanie.
Ile wynosil ten limit?
--
TA

rower w samolocie