rower w samolocie

Data: 2014-12-13 17:35:31
Autor: Titus Atomicus
rower w samolocie
Witam,
Co mozna zrobic, jesli zostalem cofniety na lotnisku z powodu przekroczenia limitow wymiarowych i wagowych?
Oczywiscie zglaszalem wczesniej, ze zabieram 'bagaz specjalny'. Deklarowalem jakas wage (ktora faktycznie przekroczylem), ale agent zapewnial mnie ze w przypadku 'bagazu specjalnego' w zasadze nie ma limitow wagowych/wymiarowych.
Dzien przed wylotem kiedy dostalem pudlo i zaczalem sie pakowac - dzwonilem na Okecie i tam powiedziano mi oczywiscie zalezy to od przewoznika, ale 110x188x30 jest ok.
Na stronie przewoznika - http://www.smallplanet.aero/pl/informacja/baga.html - brak informacji o jakichkolwiek limitach.
Co wiecej - probowalem wczesniej sie z nimi skontaktowac - nie odpowiadaja na maile, a numer telefonu - nieaktualny.
Podczas odprawy pani powiedziala ze przeciez moglem do nich przyjechac.

--
TA

Data: 2014-12-13 18:10:54
Autor: Jarosław Sokołowski
rower w samolocie
Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world napisał:

Co mozna zrobic, jesli zostalem cofniety na lotnisku z powodu przekroczenia limitow wymiarowych i wagowych?

Pojechać rowerem. Przynajmniej nikt się nie czepi, ze kilometrówka
na rower wzięta, a bilet na tani± linię kupiony.

--
Jarek

Data: 2014-12-13 20:47:01
Autor: Jadwiga ze s Torunia
rower w samolocie
W dniu 2014-12-13 o 17:35, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world pisze:
Witam,
Co mozna zrobic, jesli zostalem cofniety na lotnisku

Pogodzić się z myślą, że jesteś dupą życiową i zostać w domu....ty to masz problemy, ten samolot to startował z Agrykoli?

--
Jadwiga z Torunia
No ewentualnie zostawić zmianę czasu jesienną, zlikwidować wiosenną.

Data: 2014-12-13 23:40:54
Autor: Titus Atomicus
rower w samolocie
In article <m6i53l$ulf$1@portraits.wsisiz.edu.pl>,
 Jadwiga ze s  Torunia <jadzka@s.torunia> wrote:

W dniu 2014-12-13 o 17:35, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world pisze:
> Witam,
> Co mozna zrobic, jesli zostalem cofniety na lotnisku

Pogodzić się z my¶l±, że jeste¶ dup± życiow± i zostać w domu....ty to masz problemy, ten samolot to startował z Agrykoli?

He, he.
A Jadwiga to latala kiedys samolotem?
To niech Jadwiga siedzi przy garach.
--
TA

Data: 2014-12-14 08:45:53
Autor: Jadwiga ze s Torunia
rower w samolocie
W dniu 2014-12-13 o 23:40, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world pisze:

He, he.
O, widzę że wszedłeś w komitywę rAzorem, no no

A Jadwiga to latala kiedys samolotem?
Lata na co dzień.

To niech Jadwiga siedzi przy garach.
Jak mam czas to chętnie stoję przy garach.

Data: 2014-12-14 11:05:44
Autor: mkarwan
rower w samolocie
Użytkownik "Jadwiga ze s Torunia" <jadzka@s.torunia> napisał w wiadomości news:m6jf7h$k9$1portraits.wsisiz.edu.pl...
A Jadwiga to latala kiedys samolotem?
Lata na co dzień.

"ze s Torunia" i z powrotem?

Data: 2014-12-14 12:44:22
Autor: Jadwiga ze s Torunia
rower w samolocie
W dniu 2014-12-14 o 11:05, mkarwan znany jako mały hitlerek pisze:

"ze s Torunia" i z powrotem?

Odpowiedziała bym ci tępa antysemicka gnido ale spocisz się a nie zrozumiesz.

Data: 2014-12-14 22:49:51
Autor: mkarwan
rower w samolocie
Użytkownik "Jadwiga ze s Torunia" <jadzka@s.torunia> napisał w wiadomości news:m6jt6m$cgr$1portraits.wsisiz.edu.pl...
"ze s Torunia" i z powrotem?

Odpowiedziała bym ci tępa antysemicka gnido ale spocisz się a nie zrozumiesz.

Ostrzegam Pana, ĹĽe pisze Pan o mnie nieprawdÄ™ majÄ…c na celu pomĂłwienie i
zniewaĹĽenie mnie.
Zgodnie z art. 212 par. 2 i art.216 par.2 KK. sÄ… to czyny zabronione.

Data: 2014-12-15 01:21:34
Autor: Titus Atomicus
rower w samolocie
In article <m6l0m0$9s2$1@usenet.news.interia.pl>,
 "mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl> wrote:

Użytkownik "Jadwiga ze s Torunia" <jadzka@s.torunia> napisał w wiadomo¶ci news:m6jt6m$cgr$1portraits.wsisiz.edu.pl...

> Odpowiedziała bym ci tępa antysemicka gnido ale spocisz się a nie > zrozumiesz.

Ostrzegam Pana, że pisze Pan o mnie nieprawdę maj±c na celu pomówienie i
znieważenie mnie.
Zgodnie z art. 212 par. 2 i art.216 par.2 KK. s± to czyny zabronione.

A co konkretnie jest nieprawda, tepy antysemicki trollu i spamerze?
I o co jestes pomawiany?
--
TA

Data: 2014-12-14 14:50:51
Autor: Titus Atomicus
rower w samolocie
In article <m6jndo$hp8$1@usenet.news.interia.pl>,
 "mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl> wrote:

Użytkownik "Jadwiga ze s Torunia" <jadzka@s.torunia> napisał w wiadomo¶ci news:m6jf7h$k9$1portraits.wsisiz.edu.pl...
> Lata na co dzień.

"ze s Torunia" i z powrotem?

A pana ktos pytal o zdanie?
--
TA

Data: 2014-12-14 14:39:18
Autor: Titus Atomicus
rower w samolocie
In article <m6jf7h$k9$1@portraits.wsisiz.edu.pl>,
 Jadwiga ze s  Torunia <jadzka@s.torunia> wrote:

W dniu 2014-12-13 o 23:40, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world pisze:

> He, he.
O, widzę że wszedłe¶ w komitywę rAzorem, no no

Przeciez to Jadwiga przyszla z innej grupy i trolluje zlosliwie.

> A Jadwiga to latala kiedys samolotem?
Lata na co dzień.

Aha.
Z rowerem na inny kontynent?

> To niech Jadwiga siedzi przy garach.
Jak mam czas to chętnie stoję przy garach.
ok
--
TA

Data: 2014-12-14 16:46:09
Autor: Jadwiga ze s Torunia
rower w samolocie
Z rowerem na inny kontynent?

Latać z rowerem na inny kontynent?

BoĹĽe, z logistyki ciÄ™ wywalili po 10 minutach?

Data: 2014-12-14 17:41:37
Autor: Titus Atomicus
rower w samolocie
In article <m6kbc1$rje$1@portraits.wsisiz.edu.pl>,
 Jadwiga ze s  Torunia <jadzka@s.torunia> wrote:

> Z rowerem na inny kontynent?

Latać z rowerem na inny kontynent?

Boże, z logistyki cię wywalili po 10 minutach?

?
--
TA

rower w samolocie