rower w samolocie

Data: 2014-12-18 12:14:12
Autor: kakmar
rower w samolocie
Dnia 08.12.2014 Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world <Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world> napisał/a:
Czy inni przewoznicy tez maja takie limity kilogramowe za bagaz dodatkowy (np. narty, deski windsufingowe, sprzet nurkowy czy golfowy)?

Wiozłem z enterem deskę kupioną na wyprzedaży na ciepłej wyspie, nic nie zgłaszałem, przyniosłem zawiniętą w jakiś kawał plandeki i poza koniecznością nadania i odbioru ze stanowiska bagaży nadwymiarowych innych utrudnień nie było. Nic też dodatkowo nie płaciłem, deska poleciała jako bagaż jednego z dzieci. Potem deska latała innymi czarterami, razem z płetwami, piankami, itp.
Zawinięte to było w profi torbę na gruz z marketu budowlanego i oklejone taśmą. Testowane kilka razy, zwykle bez żadnych problemów, raz czy dwa były jakieś dyskusje, ale nigdy nic nie dopłaciłem.

Rower bym pożyczył na miejscu, ewentualnie jak się nie da to bym rozebrał przed pakowaniem, jakieś cięższe elementy wymieszał z innym bagażem,
niewielkie przekroczenie wagi, nie sprawiało nigdy problemu.

Data: 2014-12-19 15:45:22
Autor: Titus Atomicus
rower w samolocie
In article <m6ugej$mff$1@dont-email.me>, kakmar <kakmar+sp@gmail.com> wrote:

> [...]
> Czy inni przewoznicy tez maja takie limity kilogramowe za bagaz > dodatkowy (np. narty, deski windsufingowe, sprzet nurkowy czy golfowy)?

Wiozłem z enterem deskę kupion± na wyprzedaży na ciepłej wyspie, nic nie zgłaszałem, przyniosłem zawinięt± w jaki¶ kawał plandeki i poza konieczno¶ci± nadania i odbioru ze stanowiska bagaży nadwymiarowych innych utrudnień nie było. Nic też dodatkowo nie płaciłem, deska poleciała jako bagaż jednego z dzieci. Potem deska latała innymi czarterami, razem z płetwami, piankami, itp.
Zawinięte to było w profi torbę na gruz z marketu budowlanego i oklejone ta¶m±. Testowane kilka razy, zwykle bez żadnych problemów, raz czy dwa były jakie¶ dyskusje, ale nigdy nic nie dopłaciłem.

Rower bym pożyczył na miejscu, ewentualnie jak się nie da to bym rozebrał przed pakowaniem, jakie¶ cięższe elementy wymieszał z innym bagażem,
niewielkie przekroczenie wagi, nie sprawiało nigdy problemu.

No, ale nawt nie odpowiedziales na pytanie.
Ile wynosil ten limit?
--
TA

rower w samolocie