rower z Decathlona?

Data: 2013-09-04 01:35:59
Autor: Ignac
rower z Decathlona?
W dniu środa, 4 września 2013 09:38:59 UTC+2 użytkownik Maciek napisał:

Czy warto pakowac sie w rower ROCKRIDER 5.1 C2 B'TWIN z Decathlona?

Szukam roweru dla kobiety, ktora jezdzi srednio 2 x na miesiac, czysto

rekreacyjnie, nigdy w miescie, tylko wiejskie i polne drogi, zadnego

wyczynu.

A nie efektywniej dla niej i taniej dla Ciebie byłoby gdyby po okolicy
pochodziła sobie z buta 2x na miesiąc,po co jej rower.
Te 800 pln daj jej żeby sobie coś dla siebie kupiła,będzie wniebowzięta!
Niezależnie od tego kto wymyślił zakup tego roweru na takie eskapady,
nie zapomnij dodać tego: zastanowiłem się kochanie i sadzę ,że tak
będzie po prostu lepiej dla Ciebie.Tak się kobietami manipuluje:-)

Data: 2013-09-04 13:00:16
Autor: Maciek
rower z Decathlona?
Dnia Wed, 4 Sep 2013 01:35:59 -0700 (PDT), Ignac napisał(a):
 (...)

A cos na temat?

--
Maciek

Karkulowsiał zwartusiał
Ratuwsianku Maciuwsio

Data: 2013-09-04 09:38:05
Autor: Ignac
rower z Decathlona?
W dniu środa, 4 września 2013 13:00:16 UTC+2 użytkownik Maciek napisał:

A cos na temat?

Ok.A jak ta Twoja kobieta chce upiec Ci placek raz na miesiąc,to
potrzebuje do tego robota z miską obrotową?

Data: 2013-09-04 21:13:43
Autor: Maciek
rower z Decathlona?
Dnia Wed, 4 Sep 2013 09:38:05 -0700 (PDT), Ignac napisał(a):

Ok.A jak ta Twoja kobieta chce upiec Ci placek raz na miesiąc,to
potrzebuje do tego robota z miską obrotową?

Wydawalo mi sie, ze jazda rekreacyjna to cos jak "jazda dla przyjemnosci".
Informuje, ze dla przyjemnosci jezdzi sie wtedy, kiedy ma sie na to ochote
- chocby to bylo tylko 2 x na miesiac.

--
Maciek

Karkulowsiał zwartusiał
Ratuwsianku Maciuwsio

Data: 2013-09-04 23:18:31
Autor: Jacek G.
rower z Decathlona?
W dniu 2013-09-04 18:38, Ignac napisał(a)::
W dniu środa, 4 września 2013 13:00:16 UTC+2 użytkownik Maciek napisał:

A cos na temat?

Ok.A jak ta Twoja kobieta chce upiec Ci placek raz na miesiąc,to
potrzebuje do tego robota z miską obrotową?

Oj Ignac, coś słabo ci wychodzą te porady. Napisz lepiej jakiś poemat na cześć Wilka ;)
--
Jacek G.

Data: 2013-09-05 09:43:24
Autor: Ignac
rower z Decathlona?
W dniu środa, 4 września 2013 23:18:31 UTC+2 użytkownik Jacek G. napisał:

> Ok.A jak ta Twoja kobieta chce upiec Ci placek raz na miesiąc,to

> potrzebuje do tego robota z miską obrotową?

Oj Ignac, coś słabo ci wychodzą te porady. Napisz lepiej jakiś poemat na cześć Wilka ;)

Polemizowałbym,bo jeśli chodzi o racjonalnośc w podejmowaniu decyzji
są właściwe,ponadto forum musi być nie tylko merytoryczne,ale i
rozrywkowe,żeby się nie dewaluowało w swojej atrakcyjności.
A propos poematu to wyczuwam,że Ci się podobało co do tej pory napisałem,cieszę się i dołożę starań!

Data: 2013-11-26 10:13:17
Autor: m
rower z Decathlona?
W dniu 04.09.2013 18:38, Ignac pisze:
W dniu środa, 4 września 2013 13:00:16 UTC+2 użytkownik Maciek napisał:

A cos na temat?

Ok.A jak ta Twoja kobieta chce upiec Ci placek raz na miesiąc,to
potrzebuje do tego robota z miską obrotową?

Moja potrzebuje. Mam jej powiedzieć że jak nie tłucze przemysłowo placków to ma miesić ciasto ręcznie? To nie zrobi mi w ogóle.

p. m.

rower z Decathlona?