rower z Decathlona?

Data: 2013-09-04 18:45:49
Autor: ToMasz
rower z Decathlona?
W dniu 04.09.2013 09:38, Maciek pisze:
ROCKRIDER 5.1
chwyty kierownicy doprowadzą kobietę do łez. plastikowe klamki hamulcowe, będą się uginać podczas hamowania. piasty kół to najgorsza kategoria, stalówki robione ze starych konserw. nie wiem na 100% bo tego roweru nie testowałem, ale takie komponenty są w najtańszych supermarketowych rowerach. przerzurka tylna to jakaś rozpacz. mimo że shimano - chyba jej niema w oficjalnych katalogach. Wspomniany rower jest lepszy niż wszeklie supermarkety które wydziałem, ale moim zdaniem nie wart swojej ceny. Polecany drakar (merida -b) byłby dużo lepszy. jak chcesz jakąś taniznę, szukaj rometa (w sklepie nie supermarkecie). możesz nawet kupić go w fabryce przez net, a odebrać gotowego do jazdy w najbliższym sklepie.
ToMasz
PS podzielam zdanie kolegi który proponował damkę. do rekreacyjnej jazdy na 99% lepszy będzie rower z kierownicą wyżej niż siodło

rower z Decathlona?