rower z Decathlona?

Data: 2013-12-06 16:06:41
Autor: fojtek
rower z Decathlona?
Miałem a raczej syn miał 1 rower "z decathlona"
Moja rada - rower MUSI mieć w 100% osprzęt Shimano. Francuzi często dają swój chłam który do pięt nie dorasta Shimanowskiemu TY a bywa że po prostu nie działa.
W moim rowerze na starcie:
1 wymiana manetek - chodziły tak ciężko że 1 ręką naprawdę trudno było zmienić bieg (ja miałem z tym problemy - dzieciak musiał użyć obydwu rąk),
2 wymiana przedniej przerzutki - sprężyna była za słaba żeby zrzucić łańcuch.
3 wymieniłem hamulce mimo że działały, baaaardzo źle ale działały.

Dobrze że miałem trochę lekko przechodzonych części więc kosztowało mnie to tyle co robocizna.

Osobiście kupił bym Authora. Raczej rozsądniej komponowane rowery.

rower z Decathlona?