rower z Decathlona ?

Data: 2009-03-21 09:54:00
Autor: Karol J.
rower z Decathlona ?
Poszukując roweru dotarłem do sklepu Decathlon.
Szukam roweru MTB do lekkiej jazdy, czyli nieambitne XC, na nienajgorszym osprzęcie :)

Poodlądałem kilka rowerków i nawet kilka z nich było by do przyjęcia w stosunku gotówka/jakość.

Moje pytanie do obeznanych z tymi sprzetami brzmi:
Jak mają się ich ramy ? To jest jakaś chińska robótka, czy coś bardziej ambitne (czyt. trwałe i sztywne) ?

Data: 2009-03-21 05:05:03
Autor: xinet
rower z Decathlona ?
On 21 Mar, 09:54, "Karol J." <qpeci...@poczta.ONIET.pl> wrote:
[...]

Nie wiem jak MTB ale używam od roku szosówki b'Twin (czyt. Decathlon)
i nic się z nią złego nie dzieje. Stosunek jakość / cena bardzo
korzystny, wykonanie ogólnie także ok. Kiedyś w testach w którymś z
rodzimych pism rowerowych w przedziale do 3000 PLN zdecydowanie
wymiatała więc myślę, że z MTB będzie podobnie. Ramy są ładnie
pospawane i właściwie nie ma się do czego przyczepić, może jedynie do
malowania ale tylko dlatego, że kolory jakoś nie w moim guście ;)))

Data: 2009-03-21 10:57:39
Autor: Kosu
rower z Decathlona ?
Karol J. wrote:
Moje pytanie do obeznanych z tymi sprzetami brzmi:
Jak mają się ich ramy ? To jest jakaś chińska robótka, czy coś bardziej ambitne (czyt. trwałe i sztywne) ?

Ramy są AFAIK portugalskie (choć kiedyś czytałem jakieś ploty, że klepie je Merida - nie drążyłem tematu). IMO są porównywalne z Poison Zyankali (200euro).

Rowery decathlon od kilku lat niszczą na zmianę z Krossem większość porównań typu "rower xc do 3000zł". Do tego dochodzą niezłe promocje po sezonie.

Zwróć szczególną uwagę na model 8.2 - można go dostać za 3000 zł (poszczególne sklepy decathlon same ustalają swoje promocje) i w ten sposób płacisz tylko za amor, hamulce, napęd i przerzutki. Reszta (w tym koła mavic i niezłe zatrzaski) gratis.

pozdrawiam,
Kosu

rower z Decathlona ?