rowerek sk¸adany

Data: 2010-08-05 14:25:39
Autor: sunny8
rowerek sk¸adany

Hej,
poszukuje roweru. Nie bede jezdzic zbyt duzo. Czasem po miescie, czasem
do lasu. Wazne, by rowerek byl skladany bo inaczej nie zapakuje go do
windy. Poza tym juz mam dosc tych ciezkich i wielkich gorali :)Posuzkujac na allegro wypatrzylam trzy rowerki:

http://allegro.pl/item1166218465_rower_skladany_z_torba_w_kompl_przesylka_gratis.html
oraz

http://allegro.pl/item1174929345_rower_kross_flex_skladak_aluminiowy_20.html
oraz

http://allegro.pl/item1170497327_rower_miejski_skladany_bh_bp_50_ibiza_plegable.html
Prosze fachowcow o opinie ktory wybrac. Podkreslam, ze nie bede duzo
jezdzic. Od czasu do czasu :-) Nie chce wydawac duzo pieniedzy na rower, bo
wiem, ze nie bede na nim duzo jezdzic. Pozdrawiam i prosze o pomoc.

Data: 2010-08-05 07:41:56
Autor: tadek
rowerek sk¸adany
On 5 Sie, 16:25, sun...@onet.pl wrote:
[...]

Jubilat ew Wigry polecam

Data: 2010-08-05 20:17:26
Autor: ToMasz
rowerek sk¸adany
sunny8@onet.pl pisze:
[...]
taki składany rower będzie cieższy niż góral .sory.

Posuzkujac na allegro wypatrzylam trzy rowerki:

http://allegro.pl/item1166218465_rower_skladany_z_torba_w_kompl_przesylka_gratis.html
oraz
kimet. jak najgorsze wspomnienia. swoje łożyska, swój rozmiar gwintu w
pedałach . nie twierdze ze w _tym_ modelu, ale dziecaki - złom.

http://allegro.pl/item1174929345_rower_kross_flex_skladak_aluminiowy_20.html
oraz
taka fotka żeby nic nie było widać. zastanawiam sie czy widelec jest
napewno z aluminium. ten mógłby być lekki

http://allegro.pl/item1170497327_rower_miejski_skladany_bh_bp_50_ibiza_plegable.html
co do wszystkich trzech: mają przerzutkę shimano. jak by była "normalna"
to w najgorszym przypadku dół wózka siega opony. krawężnik = zgon. w 3
powyższych przypadkach zastosowali jakieś prehistoryczne leżaki
magazynowe. w praktyce nie do wymany. niby nie "wada" ale warto wiedzieć
jak sie sprawy mają.

Prosze fachowcow o opinie ktory wybrac. Podkreslam, ze nie bede duzo
jezdzic. Od czasu do czasu :-) Nie chce wydawac duzo pieniedzy na rower,
wigry(jubilat)+sachs3. składak nówka 380zł. komplet sachs3 - 150. -
śmigacz nie do zdarcia.

ToMasz

Data: 2010-08-05 22:14:44
Autor: jacek duma
rowerek sk¸adany
sunny8@onet.pl pisze:
Hej,

Dobrze przekop grupę, było już kilka wątków odnośnie składaków.
Ja osobiście polecam Dahona, lub jego chińską odmianę na licencji Yeah'a.

Jesli nawet nie wybierzesz tych marek, to polecam wersję z planetarną. Mam osobiście Yeaha ( http://www.yeahbike.com/ ) 20 cali ze zwykłą przerzutką, i jak urwę/zajeżdżę a rama będzie OK, to zakładam planetarną.

Te rowery które podałeś mają takie wady jakie napisały inne osoby.
Zobacz na tę aukcję:
http://allegro.pl/item1170199023_skladak_dahon_vitesse_aluminiowy_5_biegow.html

Może cenowo finalnie wyjdzie ciekawie, sprzęt niesamowity, bo i chyba z dynamem w piaście.

Moim zdaniem warto powalczyć.

jd

rowerek sk¸adany