rowerek sk¸adany

Data: 2010-08-05 22:14:44
Autor: jacek duma
rowerek sk¸adany
sunny8@onet.pl pisze:
Hej,

Dobrze przekop grupę, było już kilka wątków odnośnie składaków.
Ja osobiście polecam Dahona, lub jego chińską odmianę na licencji Yeah'a.

Jesli nawet nie wybierzesz tych marek, to polecam wersję z planetarną. Mam osobiście Yeaha ( http://www.yeahbike.com/ ) 20 cali ze zwykłą przerzutką, i jak urwę/zajeżdżę a rama będzie OK, to zakładam planetarną.

Te rowery które podałeś mają takie wady jakie napisały inne osoby.
Zobacz na tę aukcję:
http://allegro.pl/item1170199023_skladak_dahon_vitesse_aluminiowy_5_biegow.html

Może cenowo finalnie wyjdzie ciekawie, sprzęt niesamowity, bo i chyba z dynamem w piaście.

Moim zdaniem warto powalczyć.

jd

rowerek sk¸adany