rowerek treningowy do 350 zł

Data: 2010-01-28 10:25:49
Autor: Atlantis
rowerek treningowy do 350 zł
Szukam jakiegoś prostego rowerka treningowego za niewielkie pieniądze.
Nie chodzi mi o jakiś sprzęt dla wyczynowców - w okresie letnim jeżdżę
raczej rekreacyjnie na starym, prostym rowerze górskim. Na zimę
potrzebuję czegoś, co pozwoliłoby utrzymać (i poprawić) kondycję - tak
godzinka pedałowania przed snem. ;)

Najważniejsze jest dla mnie to, aby rowerek nie rozpadł się po paru
miesiącach użytkowania oraz aby dawał opór - to znaczy nie chciałbym,
aby okazało się, że nawet na najcięższym ustawieniu po prostu swobodnie
macham nogami - to mogę robić bez jakiegokolwiek sprzętu. ;)

Na Allegro jest w tej cenie coś o nazwie RP5. Co sądzicie?

Data: 2010-01-28 05:43:42
Autor: Konik
On 28 Sty, 10:25, Atlantis <marekw1986NOS...@wp.pl> wrote:
[...]

Przed świętami był w Tesco rowerek treningowy (niebiesko-szary) w
cenie około 400 zł, nie pamiętam ile dokładnie.
Kupowałem go dziadkowi na prezent (rehabilitacja), ale jeżeli już bym
musiał na takim jeździć to bym brał właśnie ten model, z regulacją nie
było problemów, obciążenie nie było na zasadzie zaciskanego pasa (nie
znam się dokładnie, ale pedałowało się płynnie). Pedały były wygodne
nawet te firmowe, ogólnie problemów brak (może poza licznikiem, który
na moje oko trochę zawyżał, ale to tylko moja opinia). Mam w domu
rowerek stacjonarny, ale jest beznadziejny i go nie używam, ten z
Tesco był dużo lepszy.

Data: 2010-01-28 11:20:02
Autor: Tomek
Atlantis pisze:

Na Allegro jest w tej cenie coś o nazwie RP5. Co sądzicie?

Nie znam konkretnie tego modelu, ale pokarało mnie podobną chińszczyzną.
1. Sprawdź długość korby - u mnie jest chyba 140mm.
2. Sprawdź możliwość regulacji siodła w poziomie przód-tył (u mnie nos siodła w rzucie poziomym był 20cm od osi korby i musiałem dorobić szynę po której można było przesunąć siodło w przód, bo po 3 minutach   kręcenia dostawałem potwornego bólu kolan). Teraz pojawiły się takie z szyną "fabryczną".
3. Sprawdź, czy jest możliwość zmiany siodła - na tym moim można było sobie "conieco" uszkodzić a nie poćwiczyć (oryginalna "sztyca" może być prostokątna w przekroju i normalnej rowerowej z ludzkim siodłem nie zamontujesz, albo  okrągła, ale mocowana śrubą przechodzącą przez rurę podsiodłową i sztycę na wylot ).
Co do oporu musi się wypowiedzieć ktoś mający kontakt z tym konkretnym modelem - u mnie pedał wpada w próżnię. Rozlecieć się nie chce, bo jest mało używane - wnerwiające jest machanie nogami na młynku bez obciążenia.

W niewiele wyższych cenach można dostać prawdziwy trenażer rolkowy - i to jest opcja do rozważenia (konieczna gładka opona).

godzinka pedałowania przed snem.

Dasz radę? Mnie po 15 minutach zaczyna szlag trafiać z nudów.

Data: 2010-01-28 12:15:10
Autor: RadoslawF
Dnia 2010-01-28 11:20, Użytkownik Tomek napisał:

godzinka pedałowania przed snem.

Dasz radę? Mnie po 15 minutach zaczyna szlag trafiać z nudów.

Człowiek da radę tani sprzęt niekoniecznie.
Byłem świadkiem rozpakowywania takiego sprzętu w cenie poniżej
500zł i pierwsze co wypadło z pudełka to ostrzeżenie w iluś tam
językach że dany sprzęt nie jest sprzętem do ćwiczeń profesjonalnych
i jego obciążenie nie powinno przekroczyć 30minut na dobę.
:-)

Pozdrawiam

Data: 2010-01-28 23:39:36
Autor: Boch

Użytkownik "Atlantis" <marekw1986NOSPAM@wp.pl> napisał w wiadomości news:hjrlhr$6je$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

Ja do niedawna miałem ten sam problem co ty , ale kiedyś ktoś na grupie zapodał temat trenażera ... długo się zastanawiałem , pytałem się też tutaj , przegooglowałem ile się da i stwierdziłem , że jednak trenażer - jeżdżę na swoim własnym rowerze , na wiosnę będę jeździł też , ale zmieni się tylko otoczenia , z swojego pokoju na to co otacza nas dookoła .
Minus trenażera , jak i każdego innego takiego stacjonarnego urządzenia to , że jest cholernie nudno ?? - ja np. oglądam koncerty , ktoś inny jak czytałem to filmy ?? - kwestia przyzwyczajenia ?
To co jakupiłem to jest to ? : http://www.allegro.pl/item899245220_trenazer_elite_mag_alu_concept_tylko_497pln.html - jescze 3 tygodnie temu dałem za to 419 zł .Ale na allegro można znależść coś tańszego . Ja osobićście jestem bardzo zadowolony z tego zakupu , nie żałuję .

Boch

rowerek treningowy do 350 zł