rowerek treningowy do 350 zł

Data: 2010-01-28 11:20:02
Autor: Tomek
rowerek treningowy do 350 zł
Atlantis pisze:

Na Allegro jest w tej cenie coś o nazwie RP5. Co sądzicie?

Nie znam konkretnie tego modelu, ale pokarało mnie podobną chińszczyzną.
1. Sprawdź długość korby - u mnie jest chyba 140mm.
2. Sprawdź możliwość regulacji siodła w poziomie przód-tył (u mnie nos siodła w rzucie poziomym był 20cm od osi korby i musiałem dorobić szynę po której można było przesunąć siodło w przód, bo po 3 minutach   kręcenia dostawałem potwornego bólu kolan). Teraz pojawiły się takie z szyną "fabryczną".
3. Sprawdź, czy jest możliwość zmiany siodła - na tym moim można było sobie "conieco" uszkodzić a nie poćwiczyć (oryginalna "sztyca" może być prostokątna w przekroju i normalnej rowerowej z ludzkim siodłem nie zamontujesz, albo  okrągła, ale mocowana śrubą przechodzącą przez rurę podsiodłową i sztycę na wylot ).
Co do oporu musi się wypowiedzieć ktoś mający kontakt z tym konkretnym modelem - u mnie pedał wpada w próżnię. Rozlecieć się nie chce, bo jest mało używane - wnerwiające jest machanie nogami na młynku bez obciążenia.

W niewiele wyższych cenach można dostać prawdziwy trenażer rolkowy - i to jest opcja do rozważenia (konieczna gładka opona).

godzinka pedałowania przed snem.

Dasz radę? Mnie po 15 minutach zaczyna szlag trafiać z nudów.

Data: 2010-01-28 12:15:10
Autor: RadoslawF
Dnia 2010-01-28 11:20, Użytkownik Tomek napisał:

godzinka pedałowania przed snem.

Dasz radę? Mnie po 15 minutach zaczyna szlag trafiać z nudów.

Człowiek da radę tani sprzęt niekoniecznie.
Byłem świadkiem rozpakowywania takiego sprzętu w cenie poniżej
500zł i pierwsze co wypadło z pudełka to ostrzeżenie w iluś tam
językach że dany sprzęt nie jest sprzętem do ćwiczeń profesjonalnych
i jego obciążenie nie powinno przekroczyć 30minut na dobę.
:-)

Pozdrawiam

rowerek treningowy do 350 zł