rowerek treningowy do 350 zł

Data: 2010-01-28 05:43:42
Autor: Konik
rowerek treningowy do 350 zł
On 28 Sty, 10:25, Atlantis <marekw1986NOS...@wp.pl> wrote:
Szukam jakiegoś prostego rowerka treningowego za niewielkie pieniądze..
Nie chodzi mi o jakiś sprzęt dla wyczynowców - w okresie letnim jeżdżę
raczej rekreacyjnie na starym, prostym rowerze górskim. Na zimę
potrzebuję czegoś, co pozwoliłoby utrzymać (i poprawić) kondycję - tak
godzinka pedałowania przed snem. ;)

Najważniejsze jest dla mnie to, aby rowerek nie rozpadł się po paru
miesiącach użytkowania oraz aby dawał opór - to znaczy nie chciałbym,
aby okazało się, że nawet na najcięższym ustawieniu po prostu swobodnie
macham nogami - to mogę robić bez jakiegokolwiek sprzętu. ;)

Na Allegro jest w tej cenie coś o nazwie RP5. Co sądzicie?

Przed świętami był w Tesco rowerek treningowy (niebiesko-szary) w
cenie około 400 zł, nie pamiętam ile dokładnie.
Kupowałem go dziadkowi na prezent (rehabilitacja), ale jeżeli już bym
musiał na takim jeździć to bym brał właśnie ten model, z regulacją nie
było problemów, obciążenie nie było na zasadzie zaciskanego pasa (nie
znam się dokładnie, ale pedałowało się płynnie). Pedały były wygodne
nawet te firmowe, ogólnie problemów brak (może poza licznikiem, który
na moje oko trochę zawyżał, ale to tylko moja opinia). Mam w domu
rowerek stacjonarny, ale jest beznadziejny i go nie używam, ten z
Tesco był dużo lepszy.

rowerek treningowy do 350 zł