rowerek treningowy do 350 zł

Data: 2010-01-28 23:39:36
Autor: Boch
rowerek treningowy do 350 zł

Użytkownik "Atlantis" <marekw1986NOSPAM@wp.pl> napisał w wiadomości news:hjrlhr$6je$1nemesis.news.neostrada.pl...
Szukam jakiegoś prostego rowerka treningowego za niewielkie pieniądze.
Nie chodzi mi o jakiś sprzęt dla wyczynowców - w okresie letnim jeżdżę
raczej rekreacyjnie na starym, prostym rowerze górskim. Na zimę
potrzebuję czegoś, co pozwoliłoby utrzymać (i poprawić) kondycję - tak
godzinka pedałowania przed snem. ;)

Najważniejsze jest dla mnie to, aby rowerek nie rozpadł się po paru
miesiącach użytkowania oraz aby dawał opór - to znaczy nie chciałbym,
aby okazało się, że nawet na najcięższym ustawieniu po prostu swobodnie
macham nogami - to mogę robić bez jakiegokolwiek sprzętu. ;)

Na Allegro jest w tej cenie coś o nazwie RP5. Co sądzicie?

Ja do niedawna miałem ten sam problem co ty , ale kiedyś ktoś na grupie zapodał temat trenażera ... długo się zastanawiałem , pytałem się też tutaj , przegooglowałem ile się da i stwierdziłem , że jednak trenażer - jeżdżę na swoim własnym rowerze , na wiosnę będę jeździł też , ale zmieni się tylko otoczenia , z swojego pokoju na to co otacza nas dookoła .
Minus trenażera , jak i każdego innego takiego stacjonarnego urządzenia to , że jest cholernie nudno ?? - ja np. oglądam koncerty , ktoś inny jak czytałem to filmy ?? - kwestia przyzwyczajenia ?
To co jakupiłem to jest to ? : http://www.allegro.pl/item899245220_trenazer_elite_mag_alu_concept_tylko_497pln.html - jescze 3 tygodnie temu dałem za to 419 zł .Ale na allegro można znależść coś tańszego . Ja osobićście jestem bardzo zadowolony z tego zakupu , nie żałuję .

Boch

rowerek treningowy do 350 zł