rowerem do pracy przez 10 miesięcy - statystyki

Data: 2010-07-09 09:01:11
Autor: Archidamos
rowerem do pracy przez 10 miesięcy - statystyki
Użytkownik "looty" <mamlen@gmail.com> napisał w wiadomości news:7d2e6788-7fdc-4811-bf69-8045777a624ad16g2000yqb.googlegroups.com...
Czesc

minelo 10 miesiecy odkad zaczalem jezdzic rowerem do pracy i z tej
okazji chce sie z Wami podzielic kilkoma liczbami.

Gratuluję!!  Nie napisałeś, ile km masz do pracy i ile czasu zajmował Ci dojazd ?
Pewnie to mozna sobie wyliczyc z km które podałes, ale wolałbym mieć pewność.
A pytam, bo sam zacząłem jeździć do pracy rowerem ze względu na koszmarne korki w Wawie na Puławskiej.
Z tego co sobie wyliczyłem w myślach, to oszczędności na paliwie są całkiem spore, bo przeciez w korku moje auto pali pewnie ze 20 l./100
Napisz więcej o tym jak sie ubierałeś w zimę? Dla mnie to największy problem, bo ja się ubierzesz za lekko, to marzniesz na początku strasznie, ale potem jest ok, znowu jak za ciepło, to na początku jest ok a potem człowiek zaczyna sie gotować.. Masz na to jakis patent ?

Pozdrawiam
Archidamos

gg: 75332
http://www.rbx.pl/

Data: 2010-07-09 00:20:02
Autor: looty
On 9 Lip, 09:01, "Archidamos" <saddam.mich...@gazeta.pl> wrote:
Użytkownik "looty" <mam...@gmail.com> napisał w wiadomościnews:7d2e6788-7fdc-4811-bf69-8045777a624ad16g2000yqb.googlegroups.com...
> [...]

ale potem jest ok, znowu jak za ciepło, to na początku jest ok a potem
człowiek zaczyna sie gotować.. Masz na to jakis patent ?

W zaleznosci od trasy, ktora jade mam 18 lub 16 km w jedna strone.
Sredni czas to odpowiednio 45 i 35 minut. Dluzsza trasa przez Las
Kabacki i dalej po sciezkach rowerowych, krotsza Pulawska (W-wa). Zima
ubieralem się tak: na nogach ocielpacze na kolana, kalesony termiczne
i luzne spodnie rowerowe; na gore koszulka termiczna (alboi dwie) i
softshell. Ponizej -5 zawsze jezdzilem w masce brubeck'a, ponizej -15
zakładałem gogle narciarskie. Na dłoniach rękawice narciarskie, na
stopach dwie pary skarpet i buty (ale stopy zawsze mi marzly).

pozdrawiam

Marcin

Data: 2010-07-09 00:27:28
Autor: looty
On 9 Lip, 09:20, looty <mam...@gmail.com> wrote:
> [...]

zakładałem gogle narciarskie. Na dłoniach rękawice narciarskie, na
stopach dwie pary skarpet i buty (ale stopy zawsze mi marzly).

Czasy, o ktorych pisze powyzej, dotycza jezdy wiosna, latem i
jesienia. Zima, gdy sa trudne warunki na drodze, jedzie sie dluzej.
Nigdy jednak nie jechalem dluzej niz 55 minut, a w te dni samochodem
jechalbym znacznie dłużej.

Data: 2010-07-09 09:44:13
Autor: Archidamos
Użytkownik "looty" <mamlen@gmail.com> napisał w wiadomości news:a27bbe82-5d16-40a4-83a9-

W zaleznosci od trasy, ktora jade mam 18 lub 16 km w jedna strone.

No to masz sporo. Ja też jeżdzę przez Las Kabacki, ale mam do pracy ok 7 km.
Zastanawiam się, jak jeździłes w tą zimę ?? Miałeś opony z kolcami?

Pozdrawiam
Archidamos

gg: 75332
http://www.rbx.pl/

Data: 2010-07-09 04:07:27
Autor: looty
On 9 Lip, 09:44, "Archidamos" <saddam.mich...@gazeta.pl> wrote:
> [...]

No to masz sporo. Ja też jeżdzę przez Las Kabacki, ale mam do pracy ok 7 km.
Zastanawiam się, jak jeździłes w tą zimę ?? Miałeś opony z kolcami?

Z przodu mialem oponę z kolcami, Ice Spiker model z 2009 r., na tyle
bez kolcow, ale z "agresywnym" bieżnikiem. Ice Spiker'a moge z czystym
sumieniem polecic. Zima jezdziłem praktycznie tylko po ulicach, >90%
po czarnym asfalcie, a kolce nie wykazują większych oznak zużycia.

rowerem do pracy przez 10 miesięcy - statystyki