rowerem do pracy przez 10 miesięcy - statystyki

Data: 2010-07-09 09:37:18
Autor: Jan Cytawa
rowerem do pracy przez 10 miesięcy - statystyki
looty napisał:

minelo 10 miesiecy odkad zaczalem jezdzic rowerem do pracy i z tej
okazji chce sie z Wami podzielic kilkoma liczbami.

Gratuluje. Ja takich statystyk nie prowadze. Troche mam blizej (2 km) do
pracy ale minelo juz ze 20 lat odkad regularnie uzywam roweru po
miescie. W tym czasie przekrecilem ze 4 liczniki (mechaniczne do 10
000km) tylko w rowerze miejskim.

Rok temu jezdzenie rowerem do pracy wydawalo mi się czyms dziwacznym.
Dzisiaj, gdy musze pojechac do pracy autem, to az mnie skreca ;)

Mnie nie skreca, bo nawet nie mysle o tym by wyciagac samochod z garazu.

Jan Cytawa

Data: 2010-07-09 09:40:13
Autor: MadMan
Dnia Fri, 09 Jul 2010 09:37:18 +0200, Jan Cytawa napisał(a):

Mnie nie skreca, bo nawet nie mysle o tym by wyciagac samochod z garazu.

Na 2 km? Byłoby to cokolwiek dziwne :)

--
Pozdrawiam,
Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2010-07-09 10:17:49
Autor: bans
W dniu 2010-07-09 09:40, MadMan pisze:

Mnie nie skreca, bo nawet nie mysle o tym by wyciagac samochod z garazu.

Na 2 km? Byłoby to cokolwiek dziwne :)

Przerażające jest top, że większość ludzi, których znam jednak wyciąga samochód, żeby przebyć taki dystans :/

--
bans

Data: 2010-07-09 10:25:33
Autor: MadMan
Dnia Fri, 09 Jul 2010 10:17:49 +0200, bans napisał(a):

Na 2 km? Byłoby to cokolwiek dziwne :)

Przerażające jest top, że większość ludzi, których znam jednak wyciąga samochód, żeby przebyć taki dystans :/

A jest jakoś bardzo pod górkę? Bo po płaskim, tempem które zupełnie nie
męczy to jest 6-8 minut jazdy, albo 20 minut spaceru. --
Pozdrawiam,
Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2010-07-09 10:44:10
Autor: bans
W dniu 2010-07-09 10:25, MadMan pisze:

A jest jakoś bardzo pod górkę?

Nie mierzę znajomym nachylenia trasy, kiedy wyjeżdżają samochodem z domu ;)

Bo po płaskim, tempem które zupełnie nie
męczy to jest 6-8 minut jazdy, albo 20 minut spaceru.

Otóż to. Jak widać niektórzy szbyt się przyzwyczaili do samochodu. Rekord - koleżanka z liceum, która potrafiła wziąć samochód, żeby podjechać po zeszyt 300m...

--
bans

Data: 2010-07-09 11:01:33
Autor: MadMan
Dnia Fri, 09 Jul 2010 10:44:10 +0200, bans napisał(a):

Rekord - koleżanka z liceum, która potrafiła wziąć samochód, żeby podjechać po zeszyt 300m...

Pewnie blondynka :) Zupełnie nieekonomiczne, auto na takich trasach
będzie jechało wiecznie niedogrzane - szybsze zużycie całego samochodu. --
Pozdrawiam,
Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2010-07-09 12:04:23
Autor: Coaster
On 7/9/10 11:01 AM, MadMan wrote:
[...]

Sa jeszcze inne kryteria procz ekonomicznych ;-P

--
PoZdR
Sheldon Brown: 1944 - 2008

Data: 2010-07-09 12:26:33
Autor: MadMan
Dnia Fri, 09 Jul 2010 12:04:23 +0200, Coaster napisał(a):

[...]

To wedle jakiego kryterium przejechanie 300m samochodem w celu
przewiezienia 1 zeszytu jest racjonalne?

--
Pozdrawiam,
Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2010-07-09 13:17:18
Autor: Coaster
On 7/9/10 12:26 PM, MadMan wrote:
[...]

Mozna tez palic gume stojac w miejscu - kto powiedzial, ze kryteria maja byc zawsze tylko ekonomiczne lub racjonalne? ;-)

--
PoZdR
Sheldon Brown: 1944 - 2008

Data: 2010-07-09 12:11:31
Autor: bans
rowerem do pracy przez 10 miesięcy - statystyki
W dniu 2010-07-09 11:01, MadMan pisze:

Pewnie blondynka :)

Nie

Zupełnie nieekonomiczne, auto na takich trasach
będzie jechało wiecznie niedogrzane - szybsze zużycie całego samochodu.

Ja cię proszę, nie próbuj tego racjonalizować, odpalanie auta żeby przejechać 300m jest _po_prostu_idiotyzmem_.

--
bans

Data: 2010-07-09 03:23:28
Autor: kantele
rowerem do pracy przez 10 miesięcy - statystyki
ciekawe, ja jeżdżę rowerem do pracy codziennie (od "jak trochę zacznie
śnieg topnieć" do "jak zacznie śnieg padać") około 10,5 km w jedną
stronę, średnia 20-24 km/h (zależnie od wiatru) + jeszcze jakieś
wycieczki w weekendy się trafiają, oprócz tego biegam, chodzę na
ściankę, w zimie jeżdżę na biegówkach i nie chudnę... :(
jak wy to robicie?

moje oszczędności roczne z tego tytułu to około 600 złotych
(oszczędzam na kwartalnym bilecie ZTM)

Data: 2010-07-09 12:33:54
Autor: bans
W dniu 2010-07-09 12:23, kantele pisze:

[...]

Raz - wziąłeś poprawkę na to, że mięśnie ci rosną? A mięsień jest sporo cięższy od tłuszczu o tej samej objętości.

Dwa - być może żarcia pakujesz w siebie tyle, że to bilans się wyrównuje.

--
bans

Data: 2010-07-12 00:54:04
Autor: kantele
On 9 Lip, 12:33, bans <g...@o2.pl> wrote:
[...]

wzięłam poprawkę :)
no nie głodzę się, ale też nie jem jakoś strasznie dużo (w mojej
opinii), myślę że się mieszczę w 2000 kcal dziennie a przy mojej
aktywności ponoć zapotrzebowanie jest "nieco" większe
pozdr.

Data: 2010-07-13 16:14:27
Autor: Mr. MAKARENA
[...]

Bo za szybko jezdzisz :-)
Tak naprawde tluszcz zaczyna sie spalac  po ok 30 minutach wysilku i rosnie to wykladniczo a Ty wlasnie kiedy zaczyna sie prawdziwe spalanie sadelka wlasnie dojezdzasz do celu :-)

Pozdrawiam :

  Mr.MAKARENA __________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusow 5275 (20100713) __________

Data: 2010-07-09 14:28:55
Autor: Titus Atomicus
In article <i16sph$mhn$1@mx1.internetia.pl>, bans <goc@o2.pl> wrote:

W dniu 2010-07-09 11:01, MadMan pisze:

> Pewnie blondynka :)

Nie

> [...]

Ja cię proszę, nie próbuj tego racjonalizować, odpalanie auta żeby przejechać 300m jest _po_prostu_idiotyzmem_.

A przebieranie sie w stroj rowerowy i pakowanie sie do malej windy z rowerem jest?

TA

Data: 2010-07-09 14:52:40
Autor: MadMan
rowerem do pracy przez 10 miesięcy - sta tystyki
Dnia Fri, 09 Jul 2010 14:28:55 +0200,
Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world napisał(a):

A przebieranie sie w stroj rowerowy i pakowanie sie do malej windy z rowerem jest?

Nie wiem, ja jadąc rowerem na uczelnię ubieram się w strój rowerowy
zawsze :)

--
Pozdrawiam,
Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2010-07-09 15:04:59
Autor: Coaster
On 7/9/10 2:52 PM, MadMan wrote:
[...] ja jadąc rowerem na uczelnię ubieram się w strój rowerowy zawsze :)

Rozne sa zboczenia (zyjemy w wolnym kraju) ;-P

--
PoZdR
Sheldon Brown: 1944 - 2008

Data: 2010-07-09 15:13:09
Autor: MadMan
Dnia Fri, 09 Jul 2010 15:04:59 +0200, Coaster napisał(a):

[...] ja jadąc rowerem na uczelnię ubieram się w strój rowerowy zawsze :)

Rozne sa zboczenia (zyjemy w wolnym kraju) ;-P

E tam zboczenia, 2x30km to już dla mnie dystans gdzie wygoda się bardzo
liczy. --
Pozdrawiam,
Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2010-07-09 16:47:57
Autor: Coaster
On 7/9/10 3:13 PM, MadMan wrote:
[...]

Owszem, wygoda liczy sie jak najbardziej - dlatego jak jade trase 2 x 36 km - ubieram sie tardycyjnie w T-shirt i M-51-tki (z podwinietymi nogawkami) oraz tenisowki. W takim stroju jest mi najwygodniej i najlepiej sie w nim czuje. Trase ma dosyc zroznicowana, nie jade szybko - 36 km/ 1,5 h.

--
PoZdR
Sheldon Brown: 1944 - 2008

Data: 2010-07-11 18:57:52
Autor: Titus Atomicus
rowerem do pracy przez 10 miesięcy - sta tystyki
In article <i17d02$eh1$1@news.supermedia.pl>,
 Coaster <manypeny@mac.com> wrote:

On 7/9/10 3:13 PM, MadMan wrote:

> [...]

Owszem, wygoda liczy sie jak najbardziej - dlatego jak jade trase 2 x 36 km - ubieram sie tardycyjnie w T-shirt i M-51-tki (z podwinietymi nogawkami) oraz tenisowki. W takim stroju jest mi najwygodniej i najlepiej sie w nim czuje. Trase ma dosyc zroznicowana, nie jade szybko - 36 km/ 1,5 h.

Ojej. To prawie jak ja. Tylko zamiast tenisowek - sandaly.
Niewazne czy 10 czy 100km.

TA

Data: 2010-07-09 15:10:34
Autor: Titus Atomicus
rowerem do pracy przez 10 miesięcy - sta tystyki
In article <ld8g51rhqrgr$.dlg@rower.power.pl>,
 MadMan <madman15@nie-spamo-wac.wp.pl> wrote:

> [...]

Nie wiem, ja jadąc rowerem na uczelnię ubieram się w strój rowerowy

Qrde. Ale on ma 300m do pracy. Piechota jest z 5 minut moze...

TA

Data: 2010-07-09 14:27:16
Autor: Titus Atomicus
In article <i16nlo$agj$3@mx1.internetia.pl>, bans <goc@o2.pl> wrote:

> [...]

Otóż to. Jak widać niektórzy szbyt się przyzwyczaili do samochodu. Rekord - koleżanka z liceum, która potrafiła wziąć samochód, żeby podjechać po zeszyt 300m...

Kolega ma do pracy 300m. Co rano zaklada rowerowy stroj, okularki etc. Potem pakuje sie do windy z rowerem (IX pietro) zeby nastepnie dojechac do pracy...
Poza tym - w zasadzie jezdzi okazjonalnie.

TA

Data: 2010-07-09 14:31:59
Autor: bans
W dniu 2010-07-09 14:27, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world pisze:

Kolega ma do pracy 300m. Co rano zaklada rowerowy stroj, okularki etc.
Potem pakuje sie do windy z rowerem (IX pietro)

Żeby jeszcze choć po schodach zjechał ;)

--
bans

Data: 2010-07-09 18:20:57
Autor: arturbac
rowerem do pracy przez 10 miesięcy - statystyki
W dniu 2010-07-09 14:27, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world pisze:
Kolega ma do pracy 300m. Co rano zaklada rowerowy stroj, okularki etc.

Ze mu się chce przebierać, jestem pełen podziwu.
Ja co rano do przedszkola 800m z 4latkiem on na swoim ja na swoim
chińskim złomie specjalnie na ten cel co by nie trzeba bylo go przypinac
pod przedszkolem.

Potem pakuje sie do windy z rowerem (IX pietro) zeby nastepnie dojechac do pracy...

No to już hańba z rowerem do windy :-)

rowerem do pracy przez 10 miesięcy - statystyki