rowerem ekologicznie [turystyka]

Data: 2010-09-14 19:18:08
Autor: Titus Atomicus
rowerem ekologicznie [turystyka]
Data: 2010-09-14 23:25:15
Autor: Tomasso
rowerem ekologicznie [turystyka]
Użytkownik napisał:

http://supermozg.gazeta.pl/supermozg/1,91628,8353397,Rower_zamiast_karabi
nu.html

Nałutrz siem fklejadź linki.

Data: 2010-09-15 10:19:26
Autor: Fabian
rowerem ekologicznie [turystyka]
W dniu 14.09.2010 23:25, Tomasso pisze:
U�ytkownik napisa�:

http://supermozg.gazeta.pl/supermozg/1,91628,8353397,Rower_zamiast_karabi
nu.html

Na�utrz siem fklejad� linki.

HA HA! Przygadał kocioł garnkowi. Napraw sobie Outlooka, bo nie
definiuje kodowania.

Fabian.

Data: 2010-09-15 10:31:47
Autor: AL
Fabian pisze:
[...]

no nie wiem kto tu śmieci i przygania....

Twoja odpowiedz dopiero wyciągnęła 'krzaczki' - z postem od Tomasso nie widzę problemu

no tak, ale czy u Ciebie to kodowanie na pewno jest wzorowe?

pozdr
Adam (AL)
TG

Data: 2010-09-15 11:10:43
Autor: Fabian
W dniu 15.09.2010 10:31, AL pisze:
Fabian pisze:
[...]

Tak, ponieważ to co napisałem zostało zakodowane UTF-8, a wcześniejszy
mail nie miał jakiejkolwiek deklaracji więc powinien zawierać tylko
znaki ASCII:

To, że twój czytnik zakłada (wykrywa) iso-8859-2 to nie znaczy, że mój
musi i jest to IMHO prawidłowa reakcja.

Fabian.

Data: 2010-09-15 17:27:43
Autor: piecia aka dracorp
Dnia Wed, 15 Sep 2010 11:10:43 +0200, Fabian napisał(a):

To, że twój czytnik zakłada (wykrywa) iso-8859-2 to nie znaczy, że mój
musi i jest to IMHO prawidłowa reakcja.
Niestety w wielu przypadkach ludzie tak mają i na nic tłumaczenia żeby sobie Outlooka skonfigurowali.

--
piecia aka dracorp

Data: 2010-09-15 08:47:11
Autor: Jan Cytawa
Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world napisał:

http://supermozg.gazeta.pl/supermozg/1,91628,8353397,Rower_zamiast_karabi

Chwala mu za ten objazd Baltyku ale kilkoma rzeczami nieco przesadzil.
np:

(podobnie Litwini, Łotysze i Estończycy) też z żelazną kurtyną mieli do
czynienia, a przecież nie śmiecą jak "patrioci" nad Wisłą. Co do cycling
- to wypadamy beznadziejnie. Od Rosji przez całą Litwę wzdłuż Bałtyku
biegnie szlak rowerowy.

Co do Estonii to sie zgodze, ale Lotwa i Litwa niczym sie od nas nie
rozni. Nad uczeszczanymi jeziorami taki sam syf jak niekiedy u nas.
Tylko Lotyszow oraz Litwinow jest 20 razy mniej niz Polakow to i
wrazenie balaganu jest mniejsze. Szlak rowerowy owszem biegnie i niczym sie nie rozni od naszych.
Czesciowo jest po drogach ogolnych troche przez lasy miedzy Klajpeda a
Palanga. Jest zle oznaczony i latwo sie pogubic. Jakosc rozmaita. A ta
cala Litwa wzdluz Baltyku to raptem 100km. W zaden sposob nie mozna tak porywnywac naszych krajow. Jan Cytawa

Data: 2010-09-15 11:15:15
Autor: MichałG
Jan Cytawa pisze:
[...]

ta i kolejne 3 fotki to ze szwedzkiego lasu, niezbyt złośliwie wybrane.....
http://picasaweb.google.pl/lh/photo/mEutIJHDmr-Ma0g-6qWrc1BzCr-k5ou_iO-gOPKxKFY?feat=directlink

ale drogi rowerowe to inna epoka....

Michał

Data: 2010-09-15 11:28:57
Autor: MichałG
rowerem ekologicznie [turystyka]
Data: 2010-09-15 12:20:28
Autor: AL
rowerem ekologicznie [turystyka]
MichałG pisze:
poprawka linka:
http://picasaweb.google.pl/mic487/SKANIA2010#5509757161053307074

nasi tam byli?
;)

--
pozdr
Adam (AL)

Data: 2010-09-15 09:25:14
Autor: reme.k
rowerem ekologicznie [turystyka]
http://supermozg.gazeta.pl/supermozg/1,91628,8353397,Rower_zamiast_karabinu.html

A ja gdy słyszę słowo "ekolog" to:
"Przychodzą mi do głowy wówczas zbyt radykalne rozwiązania w stylu karabin
maszynowy lub humanitarna eutanazja."

Data: 2010-09-15 10:32:14
Autor: AL
reme.k@vp.pl pisze:
[...]

dokładnie, mam podobny odruch

--
pozdr
Adam (AL)

Data: 2010-09-15 13:52:59
Autor: Kosu
On 2010-09-15 09:25, reme.k@vp.pl wrote:
A ja gdy słyszę słowo "ekolog" to:
"Przychodzą mi do głowy wówczas zbyt radykalne rozwiązania w stylu karabin
maszynowy lub humanitarna eutanazja."

Mnie chyba najbardziej irytuje, gdy widzę jak ktoś używa słowa "ekolog" w odniesieniu do ludzi przypinających się do drzewa z gniazdem ulubionych ptaszków itp. :/ Szkoda że aktywiści się podpięli pod ten termin.

Mam kumpla, który naprawdę jest z zawodu ekologiem (tzn. ma doktorat z biologii i zajmuje się biologią, a nie żadną ochroną roślinek czy papierowymi torbami na śmieci). I wiem, że często słyszy różne dziwne pytania, które trudno mu nawet skomentować :)
Zresztą też bywam w takiej sytuacji, kiedy muszę ludziom wyjaśniać, że fizycy naprawdę nie zajmują się astrologią...
To jest dopiero problem, a nie jakieś tam nierówne ścieżki :]

pozdrawiam,
PK

Data: 2010-09-15 15:07:31
Autor: AL
Kosu pisze:
fizycy naprawdę nie zajmują się astrologią...

.... a projektanci sciezek rowerowych nie jezdza na rowerach

Data: 2010-09-15 15:23:03
Autor: reme.k
On 2010-09-15 09:25, reme.k@vp.pl wrote:
> [...]

Mnie chyba najbardziej irytuje, gdy widzę jak ktoś używa słowa "ekolog" w odniesieniu do ludzi przypinających się do drzewa z gniazdem ulubionych ptaszków itp. :/ Szkoda że aktywiści się podpięli pod ten termin.

No właśnie ja jak myślę "ekolog" to mam przed oczami gości przyczepionych
łańcuchem do drzewa.
We Wrocławiu był pomysł aby na górce (górka z gruzu) na Gaju wybudować wyciąg
narciarski, i co?
Okazało się że w krzakach porastających tę górkę mieszka jakiś robak który
mieszka tylko w tym miejscu na cały Dolny Śląsk. (tam jeszcze jakiś pająk
siedział ponoć rzadki)
Jak to przeczytałem to mnie rozbawiło na początku ale po ochłonięciu nie było mi
do śmiechu.

Data: 2010-09-15 15:29:03
Autor: Mariusz Kruk
rowerem ekologicznie [turystyka]
epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "reme.k@vp.pl"
No właśnie ja jak myślę "ekolog" to mam przed oczami gości przyczepionych
łańcuchem do drzewa.

A jak myślisz "matematyk", masz przed oczami kasjerkę z Tesco?

--
\-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- / |  Kruk@epsilon.eu.org   | | http://epsilon.eu.org/ | /-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- \

Data: 2010-09-15 15:35:34
Autor: Fabian
W dniu 15.09.2010 15:29, Mariusz Kruk pisze:
[...]

Chyba informatyk.

Fabian.

Data: 2010-09-15 15:46:16
Autor: Mariusz Kruk
rowerem ekologicznie [turystyka]
epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Fabian"

Chyba wiem co napisałem, dziękuję.

--
\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\ ..\.Kruk@epsilon.eu.org.\.\. \.http://epsilon.eu.org/\.\ ..\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.

Data: 2010-09-15 23:03:21
Autor: Kosu
On 2010-09-15 15:23, reme.k@vp.pl wrote:
No właśnie ja jak myślę "ekolog" to mam przed oczami gości przyczepionych
łańcuchem do drzewa.

No tak. Bo tak się jakoś... przyzwyczaili ludzie. Nie wiem czy najpierw to media nazwały dziwaków ekologami, czy to oni podpięli się pod naukowców.

Niewątpliwie to ekolodzy wydają opinie w przypadku jakichś robaków w krzakach. M.in. na tym polega ich praca. Ale to nie oni blokują inwestycje. Oczywiście pewnie część przypinaczy do drzew to rzeczywiście ekolodzy, którzy lubią po pracy bronić biednej natury. Jednak nauka to nauka - obiektywizm jest zawsze fundamentem. Miejmy nadzieję, że to skrzywienie nie wpływa na ich decyzje w pracy :)

We Wrocławiu był pomysł aby na górce (górka z gruzu) na Gaju wybudować wyciąg
narciarski, i co?

W Warszawie na górce śmieci powstał stok narciarski i też były jakieś problemy. Ale i czasy były inne - dopiero wchodziliśmy do Unii i chyba jeszcze nie było takiej mody na nadrzewne zabawy...

pozdrawiam,
PK

Data: 2010-09-16 07:15:21
Autor: Marek 'Qrczak' Potocki
Dnia Wed, 15 Sep 2010 15:23:03 +0200, reme.k@vp.pl napisał(a):

[...]

A pamiętasz co było dalej? Olali żuczka i pajączka nawieźli ziemi wybranej
spod budowy aquaparku i pomysł umarł. W efekcie górka jest o kilka metrów
wyższa i nic poza tym.

--
Pozdrawiam z Wrocławia
Marek Potocki