[fotki] rowerem z dziecmi i sakwami c.d.

Data: 2010-08-25 21:11:22
Autor: biodarek
[fotki] rowerem z dziecmi i sakwami c.d.
Paweł Pontek pisze:
Kolejny odcinek z serii rowerowanie z dziećmi w wydaniu turystycznym (z sakwami, biwakami, itp.).
[...]
http://picasaweb.google.pl/klubik.karpacki/WycieczkaRodzinnaBezNazwy#

No, nareszcie jakaś relacja z trasy w moim pobliżu ;-)
Miło się ogląda. Młodzi na rowerach i z tym dystansem zawsze robią wrażenie - trzeba przyznać.

Bardzo lubię Brodnickie. Bywam tam od wielu lat. W tym roku też kilka razy rodzinnie z dziećmi w fotelikach. Kolega kupił też sobie trailgator, ale nie sprawdził mu się w testach przed domem. Widzę jednak, że można, więc musimy drążyć temat, bo jedno z dzieci jest pomiędzy fotelikiem a samodzielną jazdą. W foteliku nuda.

http://picasaweb.google.pl/klubik.karpacki/WycieczkaRodzinnaBezNazwy#5508701570774504818
Myślę, że to jest to samo miejsce:
http://picasaweb.google.com/biodarek/IAwaToruWMaju#5198800201144106402
Zauważyłem, że akurat ciągle tam przybywa wody. Kilka lat temu przejeżdżałem rowerem nie zamaczając butów.

biodarek

[fotki] rowerem z dziecmi i sakwami c.d.