rowerowa Wielka Polska

Data: 2014-04-30 10:36:33
Autor: twistedme
rowerowa Wielka Polska
Pytanie do Wielkopolan. S膮 jacy艣?

To jest moje naturalne 艣rodowisko:

http://youtu.be/-UVuJlYXDF4

szczeg贸lnie to:

http://youtu.be/-UVuJlYXDF4?t=10m32s
http://youtu.be/fDh9rzAtAa4?t=34m30s
http://youtu.be/g1a6WAAkiR0?t=2m43s (bez hopek, rzecz jasna, chodzi o ukszta艂towanie terenu i klimat :)

Ze wzgl臋d贸w zawodowych mieszkam od niedawna pod Poznaniem i jak tak dalej p贸jdzie, to chyba b臋d臋 zmuszony zmieni膰 dotychczasowy rower na kolark臋 :(
Mniej wi臋cej raz na miesi膮c, dwa jestem w 3mie艣cie rowerem, ale niestety nie teraz, a z racji d艂ugiego weekendu m贸g艂bym gdzie艣 wyskoczy膰 - jak pogoda pozwoli.

Pytanie za 100 pkt. Gdzie najbli偶ej Poznania znajd臋 fajne trasy? Szukam w necie ale jako艣 s艂abo to idze...
Mosina? Kiedy艣 zawozi艂em Te艣ciow膮 do sanatorium w Ludwikowie i co艣 kojarz臋 by艂y tam jakie艣 g贸rki, ale z tego co patrze na filmach to chyba jednak nie bardzo... Czerwonak? Znalaz艂em jaki艣 film z Dziewiczej G贸ry. Ca艂kiem spoko. Gdzie mo偶na pojecha膰 (max godzina drogi autem). Nie mam czasu i ch臋ci na samodzieln膮 eksploracj臋.

Podpowiedzcie co艣 dobrzy ludzie. Jak 偶y膰?

pozdr
Przemek

rowerowa Wielka Polska