rowerowa mapka na www

Data: 2012-08-13 21:18:56
Autor: marian co imie ukrywa
rowerowa mapka na www
Witam. Jaka polecacie mapke na www, cos jak google do wyznaczania trasy rowerem?
ot zeby se na kompie popatrzec, ew.cos wydrukowac?
bo jak szukam to mi sie pozglaszaly sprzety jakies  i mapy od kartonowych do
takich do wgrania w ustrojstwo.
a ja chce zwykla. do jazdy namonitorowej, z opcja rower.
googlok ma tryb pieszo, ale to jednak moze nie byc to samo co rower....

Data: 2012-08-13 23:44:48
Autor: Wojciech 'Wheart' Penar
rowerowa mapka na www
W dniu 13.08.2012 23:18, marian co imie ukrywa pisze:
[...]

UMP dorobił się routera na www (oficjalnie od polnych wzwyż,
jest też wersja "development" z routingiem rowerowym po wszystkim
z wyjątkiem oznakowanych schodów).
Eksport tras do GPX oraz linki do samych tras: http://bit.ly/NdQsJY
Punkty można przeciągać, kasować itd, itp.

Pozdrawiam
Wojtek

Data: 2012-08-14 00:15:33
Autor: Jacek G.
rowerowa mapka na www
W dniu 2012-08-13 23:18, marian co imie ukrywa napisał(a)::
Witam. Jaka polecacie mapke na www, cos jak google do wyznaczania trasy rowerem?
ot zeby se na kompie popatrzec, ew.cos wydrukowac?
Kiedyś już był taki wątek.
Np. www.bikemap.net
Po zarejestrowaniu daje pełne możliwości planowania i edycji.
--
Jacek G.

rowerowa mapka na www